Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

18.10.2023, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Czy jestem gotów służyć ruchowi AA całym sobą, jeśli okaże się to konieczne?

imageDziś zawiozłem Żonę na wizytę kontrolną. Przy okazji, wiedząc, że w tym samym miejscu znajduje się nasz Przyjaciel, postanowiliśmy go odwiedzić. Nie wziąłem dnia wolnego, bo miałem tylko trzy spotkania, na których powinienem być. 

Przyjaciel ma zaawansowanego raka mózgu. 

Spotkaliśmy go dziś, po operacji, która miała się odbyć później. Ze smutkiem i współczuciem patrzyliśmy, jak denerwuje się na niedowład ręki, niedowidzi, ma trudność z mówieniem. Z drugiej strony - patrzyłem, z jaką miłością i ciepłem Jego Żona podaje mu kubek z herbatą. Napisałem, że nie będzie mnie na spotkaniu i poprosiłem kolegę o zastępstwo. 

Nie mam wyrzutów sumienia. Nie uważam, że zachowałem się nie w porządku w stosunku do pracodawcy.

Wspomagam Wspólnotę AA, jak mogę. Jak umiem. Służę swoją pomocą.

Nie znaczy to, że poświęcę rodzinę czy czas z Przyjacielem bo Wspólnota to najważniejsza rzecz na świecie (jak usłyszałem ostatnio).

Życie ma wiele wymiarów. Mityng trwa 2 godziny, a pozostałe 22 przeżywam w innym miejscu. Z innymi ludźmi. W innym wymiarze.  

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości