Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

15.05.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Strach W życiu nie ma nic, czego należałoby się bać. Maria Curie

imagePamiętam taką sytuację. Naoglądałem się serialu Nie z tego świata. Co prawda do dziś uważam, że demony i diabły istnieją, raczej wolę nazywać je mrocznymi duchami, wtedy jednak moje demony miały czarne oczy i bały się soli. Wystarczyło wysypać sól w wejściach, nasypać przy oknach i dom był bezpieczny. Chłopakom powkładałem pod poduszki Modlitwę do świętego Michała Archanioła, zwaną czasem skróconym egzorcyzmem. 

Takie miałem jazdy po pijanemu. 

Boję się, oczywiście, że się boję. Tym bardziej, że mam problemy ze snem i bardzo nie lubię tego momentu, gdy budzę się w nocy. Oglądam wiadomości, przeglądam strony, czytam książki na czytniku. Chcę zmęczyć oczy, żeby móc znów zasnąć. Inaczej myślę, kręcę filmy. Szybko myślę. Moje myśli biegają jeszcze szybciej, jedna za drugą. 

Ciężko w takiej sytuacji zasnąć, lecz czasami mi się udaje. Czasem modlę się, szepcząc słowa, które pamiętam lub które na bieżąco dobieram do siebie. Pilnuję się, żeby nie robić układów, nie prosić o rzeczy, a jedynie o wsparcie, siłę, wiarę. 

Próbuję zła się nie ulęknąć. 


Notkę można zobaczyć w formie notki na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości