wujek m wujek m
137
BLOG

Mario, Mario, trzymaj się!

wujek m wujek m Polityka Obserwuj notkę 6


Z moją dedykacją dla pana Mariusza Kamińskiego i jego trzech kolegów:


Jedzie pociąg, złe wagony

Do więzienia wiozą mnie

Świat ma tylko cztery strony

A w tym świecie nie ma mnie.


Gdy swe oczy otworzyłem

Wielki żal ogarnął mnie

Po policzkach łzy spłynęły

Zrozumiałem wtedy, że...


Czarny chleb i czarna kawa

Opętani samotnością

Myślą swą szukają szczęścia

(Które zwie się wolnością)

Czarny, czarny chleb i czarna kawa

Opętani samotnością

Myślą swą szukają szczęścia

(Które zwie się wolnością!)


Młodsza siostra zapytała

"Mamo, gdzie braciszek mój?"

(Brat twój w ciemnej celi siedzi)

Odsiaduje wyrok swój...



https://youtu.be/gvDKuRP8vRE?si=039o8g16smNi4d3z

wujek m
O mnie wujek m

Głos dochodzący skądś z Polski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka