Basia Szwed Basia Szwed
132
BLOG

Najnowsze filmy religijne 2019 | „Moje marzenie o królestwie niebieskim” Powitanie powrotu

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Wielu braci i wiele sióstr uważa, że „tak długo, jak kierować będą się pokorą, tolerancją i miłością, będą podążać za przykładem Pawła poprzez pracę w imię Pana i podążać drogą Pana, dzięki czemu zostaną pochwyceni do królestwa niebieskiego, gdy Pan powróci”. Ale czy te poglądy są słuszne? Czy są zgodne z wolą Bożą? Na temat wejścia do Jego królestwa Pan powiedział: „Nie każdy, kto mi mówi: Panie, Panie, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto wypełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. Wielu powie mi tego dnia: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w twoim imieniu i w twoim imieniu nie wypędzaliśmy demonów, i w twoim imieniu nie czyniliśmy wielu cudów? A wtedy im oświadczę: Nigdy was nie znałem. Odstąpcie ode mnie wy, którzy czynicie nieprawość” (Mateusz 7:21-23). Ze słów Pana Jezusa wynika, że powiedział on tylko: „lecz ten, kto wypełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie”. Nie powiedział, że wszyscy ci, którzy ciężko pracują dla Pana, zostaną nagrodzeni i wejdą do Królestwa Niebieskiego. Więc w jaki sposób możemy wejść do królestwa niebieskiego? Film „Moje marzenie o królestwie niebieskim” zawiera odpowiedź.


Najnowsze filmy religijne 2019 | „Moje marzenie o królestwie niebieskim” Powitanie powrotu Pana Jezusa (Dubbing PL) 

Niecierpliwie oczekujący nadejścia Pana południowokoreański pastor dowiaduje się o Błyskawicy ze Wschodu, która pojawiła się w Chinach i która daje świadectwo faktu, że Pan już powrócił. Pastor wyrusza do Chin, aby lepiej poznać prawdziwą drogę. Po pokonaniu przeróżnych trudności udaje mu się przeczytać słowa Boga Wszechmogącego, lecz w chwili, gdy ma poznać w nich głos Pana, zostaje aresztowany przez rząd KPCh i deportowany do Korei. Nie mogąc czytać dłużej słów Boga Wszechmogącego, pastor odczuwa gniew i przygnębienie... Pewnego dnia trafia na stronę ewangelii Kościoła Boga Wszechmogącego i na nowo nawiązuje kontakt z kościołem. Dzięki wyznaniom i świadectwom świadków z Kościoła Boga Wszechmogącego, nabiera on całkowitej pewności, że Bóg Wszechmogący jest powracającym Panem Jezusem. Radośnie przyjmuje dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i odnajduje ścieżkę wiodącą do królestwa niebieskiego. Jego szansa na wejście do królestwa niebieskiego nareszcie staje się rzeczywistością.


Zalecenie: Filmy o Bogu


Czasy ostateczne to najważniejszy moment, by powitać przyjście Pana, jak więc powinniśmy to zrobić? Co możemy uczynić, żeby wejść do królestwa niebieskiego i zyskać życie wieczne? Pan Jezus powiedział: „Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie, pukajcie, a będzie wam otworzone”. (Ewangelia Mateusza 7:7). Jeśli chcesz się dowiedzieć o tajemnicy powrotu Pana Jezusa i chcesz ucztować z Nim, prosimy o komunikowanie się z nami przez WhatsApp.

Porozmawiaj z nami na WhatsApp

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo