xmslyz xmslyz
1097
BLOG

Kilka myśli o paradowaniu "równości"

xmslyz xmslyz Mniejszości Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

+JMJ+


Miałem tematu nie pogłębiać, ale jakoś tak wyszło, że tego nie uniknę. Pośród rozmów na TT pojawiło się zdjęcie z jednej z wydarzenia, które mogło być paradą równości w jakimś kraju. To poniżej. 

image 

Nikt nie potrafił powiedzieć gdzie zostało ono zrobione, i kiedy. Zaciekawiło mnie to, w jakim kraju dochodzi już do takich sytuacji, że nieletnich publicznie się wystawia na oglądanie obsceny i fetyszystów. Zacząłem googlować za pomoca opcji "Search by image". Wyskoczyły dziesiątki stron z tym zdjęciem ale nie odnalazłem źródła. 

Natomiast po wybraniu opcji obrazy podobne wizualnie można było też zobaczyć wiele podobnych. Zaciekawiły mnie zdjęcia z marszów o równouprawnienie z przeszłości. Poniżej kilka fotografii. 

image

image

image

W ten sposób (między innymi walczyli kiedyś o równouprawnienie aktywiści gejowscy). Po strojach można wnioskować, że są to lata 70te....

przewijamy oś czasu ....

image

image

image

Współcześnie to wygląda tak. Oczywiście, ktoś mi zarzuci, że wybrałem tendencyjnie zdjęcia, że Parada Równości to przepiękne wydarzenie, gdzie szczęśliwe rodziny LGBTQitd radośnie idą machając wesoło tęczowymi flagami. Oczywiście będzie mieć rację w tym, że wybrałem spośród współczesnych fotografii zdjęcia które napawają mnie największym obrzydzeniem i zniesmaczeniem. Zapewne jest ich więcej ale dla zobrazowania idei wystarczy. W Polsce, wciąż jeszcze nie tak bardzo zniszczonej moralnie nie zobaczymy na ulicy gołych panów czy pań. Jeszcze nikomu przez głowę nie przejdzie pokazywanie takich obrazków małym dzieciom. Jeszcze nie ma na polskich paradach zboczeńców BDSM. Jeszcze nikomu przez głowę nie przejdzie przebieranie chłopczyków w ubranka dla dziewczynek. Jeszcze nikt nie odważy się zapraszać dzieci na spotkania DragQueens... mam nadzieje że widzisz już do czego zmierzam...

Narazie jeszcze nie

Jeszcze nie wdała się gangrena

jeszcze Polacy nie "dojrzeli"

jeszcze w Polsce jest opór Kościoła

JESZCZE!

Ale czy ten stan będzie trwał długo? Zapewne w latach 70 takie scenki również by nie przeszły w Ameryce. Gdyby w taki sposób okazywali swoją "równość" i za pomocą pejczyka i skóry domagali się "równouprawnienia" może rewolucja seksualna skoczyła by się jak nasz sejmowy Ciamajdan. Ale zaczęło się od pięknych i uduchowionych haseł: Love wins czy Jestem dumna z mojej córki lesbijki/syna geja. Dziś natomiast przez ulicę przeciąga się korowód iście sodomski i gormorejski. Trzeba powiedzieć wyraźnie, tu nie idzie o równouprawnienie, o równy status związków, o adopcje czy prawa spadkowe. To są detale. To jest rzeczywiście rewolucja. A w rewolucji nie chodzi o wyrównanie szans tylko pokonanie i zniszczenie przeciwnika. Czyli tradycyjnego modelu rodziny i małżeństwa. Rozseksualizowanie społeczeństwa i zniszczenie wszelkich hamulców moralnych. Uprawomocnienie i społeczną akceptację wszelkiego rodzaju dewiacji, zboczeń i wynaturzeń. Zaraz za tęczowym  duszoszczypielnym transparentem "co komu do tego kto kogo jak kocha" jedzie walec, który niszczy po drodze wszystko co się sprzeciwia nowemu porządkowi moralnemu świata. Wierność? Małżeństwo? Rodzina? 

Ameryce zajęło to dwa pokolenia ... Europie zachodniej podobnie... a w Polsce?

za Wiki >

The oldest pride parade in Poland, the Warsaw Pride, has been organized since 2001. In 2005, the parade was forbidden by local authorities (including then-Mayor Lech Kaczyński) but occurred nevertheless. The ban was later declared a violation of the European Convention on Human Rights (Bączkowski and Others v. Poland). In 2008, more than 1,800 people joined the march. In 2010 EuroPride took place in Warsaw with approximately 8,000 participants. The last parade in Warsaw, in 2017, drew 50,000 people. Other Polish cities which host pride parades are Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Toruń and Wrocław.


Epilog

Jest nadzieja. Już po raz 13 raz odbywają się w całej Polsce Marsze dla Życia i Rodziny. HASŁO MARSZÓW W 2018 r. - "POLSKA RODZINĄ SILNA!". Na stronie http://marsz.org/znajdz-marsz/ doliczyłem się 128 marszów. Nie znam frekwencji. Na Wiki, marsze się skończyły w 2013 roku (https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Marsz_dla_Życia_i_Rodziny). Znamienne. Ale i też zaniedbanie i niedopilnowanie przez organizatorów. Jak pisałem walec rewolucji seksualnej się toczy. Jeśli prześpimy stosowną chwilę, za niedługo panowie z "krawatami" na wierzchu będą paradować po Świętokrzyskiej czy Marszałkowskiej na oczach waszych dzieci i wnucząt. A może za niedługo trzymając je za rączkę. "Wielu bowiem postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego, o których często wam mówiłem, a teraz mówię z płaczem. Ich losem - zagłada, ich bogiem - brzuch, a chwała - w tym, czego winni się wstydzić. To ci, których dążenia są przyziemne." (Flp 3,18n).


Łaska Pana naszego Jezusa Chrystusa niech będzie z duchem waszym! Amen.

xmslyz
O mnie xmslyz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo