Screenshot własny.
Screenshot własny.
PawelZamiatala PawelZamiatala
234
BLOG

„Prowokacja”. Rzecz o małpowaniu

PawelZamiatala PawelZamiatala Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 33
Między nami, wariatami

Cześć! Nazywam się Paweł i już od dwóch lat, ponad, nie komentuję na najniezawiślejszym blogu.

Zostałem sprowokowany a następnie, wspaniałomyślnie wsadzony do kozy "na chwilę", by ochłonąć z hejterskiego nastawienia. Za to zdarzenie jestem niezmiernie wdzięczny, bo okazało się być permabanem, który doprowadził mnie gdzie jestem. A jestem zdystansowany i choć najniezawiślejniejszy blog nadal mam w obserwowanych na jednym z zaszczytnych miejsc na początku (czyli na końcu) listy, to zaglądam tam już tylko kiedy chcę, a nie kiedy muszę.

Dlatego uważam, że poziom prowokacyjności najniezawiślejniejszczego bloga nie jest wynikiem zmałpowania go od innych, ale stanowi nową jakość.

No, chyba że faktycznie prowadzący hipernajniezawiśniejszelszy blog swoją prowokacją sprowokował mnie do prowokacji, która sprowokowała permabana. Ale w takie małpowanie nie wierzę.


#heheszki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura