AndMan AndMan
1094
BLOG

Janusz Korwin- Mikke- Ja jestem traktowany jak idiota, bo mówię co innego niż większość...

AndMan AndMan Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

   To, że Janusz Korwin- Mikke potrafi płynąć pod prąd wiemy wszyscy, ale żeby z takim zaangażowaniem bronił przegranej już, ludobójczej wojny wydaje się być walką w niesłusznej sprawie. Niestety wiek nie zawsze bywa sprzymierzeńcem polityka. W tym przypadku nie mamy do czynienia z czcigodnym matuzalemem, ale często przysypiającym dziadkiem plotącym farmazony. Jeden z największych usłyszałem w programie „Hejt Park” Kanału Sportowego Krzysztofa Stanowskiego- ...Ja mówiłem od wielu miesięcy, że Rosjanie nie wejdą na Ukrainę. A 99 innych komentatorów twierdziło inaczej. I co teraz mamy? Putin na Ukrainę oczywiście nie wchodzi. W normalnym kraju to ja byłbym jedynym komentatorem, a tych 99 już nigdy by nie zaproszono. Ja jestem traktowany jak idiota, bo mówię co innego niż większość. Nawet jeśli jest to zgodne z rzeczywistością...

   Ja jestem traktowany jak idiota- kwintesencja tej wypowiedzi. Chyba trochę samokrytyki w panu Januszu zostało. Jednak tych 99 miało lepsze wyczucie sytuacji. Tak naprawdę Janusz Korwin- Mikke nie tylko z Putinem ma problem. Stara się również być niezależnym „historykiem” w zeszłym roku w dzień urodzin Adolfa Hitlera wrzucił na swoim blogu- ...nie ma dowodu, że Hitler wiedział o Holokauście... Bardzo ciekawa hipoteza. Jednak teorie lidera Nowej Prawicy nawet jego współpracownikom zaczęły ciążyć. Po ostatnich rewelacjach polityka- ...Polacy traktują DRL i ŁRL jak siostrzane marionetki Kremla. Błąd. One są samodzielne i różne. Mało kto np. wie, że w grudniu 2017 Doniecka RL nałożyła sankcje na Ługańską. To są prawdziwe państwa, każde 4x większe od WX Luksemburg, z własnymi ambicjami...

   Nawet jego współpracownicy powiedzieli dość, posłowie Artur Dziambor, Jakub Kulesza i Dobromir Sośnierz odchodzą z partii KORWiN. I zakładają nową wolnościową formację– ...Nasza partia wolnościowa będzie zajmowała się wyłącznie gospodarką... nie ukrywają, że powodem rozłamu jest konieczny taki ruch z powodu ...prawdziwej kanonady nieodpowiedzialnych wypowiedzi prezesa KORWiN na tematy ukraińskie... A sam Janusz Korwin-Mikke nie dodał w swojej wypowiedzi, że te sankcje spowodowane zastały konfliktem bandyckich interesów prowadzonych przez te siostrzane marionetki Kremla. Na szczęście Ukraińcy mają inne poglądy niż pan Korwin i rżną moskala równo, aż wióry lecą. Z wojskowego spacerku jakim miało być zajęcie Ukrainy jest pot, krew i niewiara w zwycięstwo putinowskiej bandy. Jak donoszą Białorusini- ...Ciał było nieprawdopodobnie wiele. Znajdujący się na stacji kolejowej Mozyrz ludzie byli zaszokowani liczbą zwłok ładowanych do pociągu... A mieli być przecież kwiatami, chlebem i solą witani.


AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka