AndMan AndMan
1600
BLOG

Piotra Kaleta- Korwin-Mikkemu należałoby dać w pysk...

AndMan AndMan Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 74

   Jak Pan Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum odbiera! Ten cytat z Idioty Fiodora Dostojewskiego w sam raz pasuje do postaci naczelnego rusofila w Polsce. Chociaż on sam zaprzecza- ...Absolutnie nie jestem rusofilem – jestem polonofilem. Natomiast uchodzę za rusofila, ponieważ w Polsce człowiek, który zajmuje wobec Rosji pozycję centrową, uchodzi za rusofila... Dzisiaj w dobie wojny na Ukrainie rozpętanej przez Rosję, pełnej zbrodni można powiedzieć panie Januszu, że nie jest prawdą, że uchodzi Pan za rusofila, Pan nim po prostu jest. Wiem, że za cytat z Idioty nie pochwali mnie wicepremier Piotr Gliński, który słusznie zresztą twierdzi- ...To nie czas na Czechowa czy Puszkina do czasu zakończenia wojny, zero kultury rosyjskiej... Ale ten tytuł oddaje w pewien sposób charakterystykę naszego mało pozytywnego „bohatera”. Więc warto go zacytować.

   Poseł Piotra Kaleta mówi wprost- ...Januszowi Korwin-Mikkemu należałoby dać w pysk. W ten sposób trzeba by było postępować z takimi gnidami, które podważają to, co dzieje się na Ukrainie i podważają polską rację stanu... Chciałbym przypomnieć, że Korwin-Mikke był prekursorem dawania w pysk politycznemu przeciwnikowi. Mówi się, że esbecki informator zarejestrowany jako TW Znak przez cały tydzień się jąkał jak zafasował siarczysty policzek od wtedy europosła Janusza Korwin-Mikkego. Tak wtedy ten fakt opisywał sprawca zamieszania- ...Zrobiłem to w miejscu dyskretnym, w saloniku MSZ, w obecności kilkunastu osób na poziomie - by oszczędzić p.Boniemu wstydu publicznego. Ku mojemu zdumieniu ta gnida, zamiast przysłać mi sekundantów żądając satysfakcji, natychmiast się tym pochwaliła!!!... Jak widać z cytatów takich gnid nikt nie sieje rodzą się po prostu! Na nasze nieszczęście. Jednak faktem jest, że słowa lidera Nowej Prawicy o zbrodniach rosyjskich nie przystoją. Zaprzeczają faktom- ...Jest to TYPOWE błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie widzą...

  Jakże zaślepionym musi być ten konfederacyjny matuzalem i zauroczony Rosją. Przecież jeszcze niedawno pisał, że on jeden wie, a 99 komentatorów się myli i wojny nie będzie. A tu proszę i wojnę mamy i Pan Bóg co niektórym rozum odbiera. Słowa Janusza Korwin-Mikkego odbiły się szerokim echem w Rosji i to pozytywnym echem. Co mnie osobiście martwi. Zwłaszcza, że nie po raz pierwszy polityk ten podważa rosyjskie zbrodnie- ...Ludzie! Ja nie oglądam żadnych rosyjskich stron!! Ja niczym się nie sugeruję. Ja po prostu patrzę. Tak na pewno nie wygląda szpital położniczy ani żaden zamieszkały budynek w kwadrans po nalocie! Trzeba mieć klapki na oczach, by tego nie widzieć!... To o ruinach szpitala położniczego i oddziału dziecięcego w Mariupolu było. Wychodzi na to, że dzieło Fiodora Dostojewskiego pod tym wiele znaczącym tytułem Idiota, jest i dzisiaj aktualne. Niezły wróż z tego Dostojewskiego. Ci współcześni po różnych portalach cytowani do pięt mu nie dorastają. Tylko dlaczego musiał akurat w Polsce się urodzić?   

AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka