Obraz Kościoła Boga Wszechmogącego
Obraz Kościoła Boga Wszechmogącego
Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
72
BLOG

Prześladowanie chrześcijan – I wreszcie kto tak naprawdę rozbija rodziny chrześcijańskie?

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Tan Xiumin: Dlaczego na Zachodzie, gdy chrześcijanie zostawiają dom, by szerzyć ewangelię, nikt nie prześladuje ich bliskich? Dlaczego tutaj jest inaczej? Dlaczego w Chinach pod rządami komunistów wiara w Boga jest takim przestępstwem? Jaki inny kraj ma takie prawo? Cóż to za władza? Miałam kiedyś wspaniałą rodzinę. Kiedy policja wykryła, że wierzę w Boga, nie miałam wyjścia, musiałam uciekać. Wzięli moją rodzinę na cel. Nie tylko obserwowali dom i założyli podsłuch na telefon, ale szukając mnie, przyszli do szkoły córki, mówiąc, że jestem przestępcą politycznym. W efekcie nauczyciele i uczniowie zaczęli szykanować córkę i wyrzucono ją ze szkoły. Miała zaledwie czternaście lat. Stale myślałam o niej i rodzicach, ale nie mogłam do nich zadzwonić. Tyle razy mijałam moje rodzinne miasto, ale nie odważyłabym się tam wrócić. Bo tak naprawdę, nie zostawiono mi żadnego wyboru. Moje aresztowanie odbiło się też na karierze męża, który w końcu się ze mną rozwiódł. Moja rodzina została rozbita. I czyja to wina? Nie ma się nimi kto zająć. Tylko kto jest przestępcą? Czy nie komunistyczny rząd chiński? Ci ludzie zrobią wszystko, by prześladować wierzących, pozbawiając nas nawet prawa do istnienia. A potem wezmą się za nasze rodziny. Bóg nie będzie tego tolerował! Nasza droga jest najwłaściwszą. Dlaczego więc oni się nad nami znęcają? Czy to jest ich „wielkość", „wspaniałość" i „prawość"? Partia komunistyczna aresztuje ilu tylko może wiernych, rozbijając mnóstwo chrześcijańskich rodzin. I jeszcze śmią twierdzić, że sami jesteśmy winni i że nasza wiara jest źródłem problemów na świecie. Że chrześcijanie burzą porządek publiczny. Partia komunistyczna najzwyczajniej w świecie wypacza prawdę. Po prostu kłamie!

Han Dongmei: Właśnie. 

Proszę obejrzeć: Filmy religijne za darmo


Prześladowanie chrześcijan – I wreszcie kto tak naprawdę rozbija rodziny chrześcijańskie?

Zhang Mingdao: Incydent w Zhaoyuan to mistyfikacja. Wywołała duże poruszenie. Ale jak myślicie, ilu ludzi do końca ufa komunistycznym mediom i zgadza się z wyrokami sądów? Każdy, kto zna partię, wie, że żyjemy pod rządami dyktatorskimi, które nie uznają niezawisłych sądów czy wolności prasy. Tu w Chinach wszystko jest kontrolowane przez rząd. To tuby propagandowe i narzędzia w rękach dyktatorów. Wszyscy to wiedzą. Dzięki sprawie w Zhaouyan udało się ludzi na jakiś czas oszukać, ale jak myślicie, co się stanie, gdy prawda wyjdzie na jaw? Oglądałem proces w sprawie z Zhaoyuan i widziałem, ile w nim było nieścisłości. Zacytuję słowa podejrzanych: „Nigdy nie miałam żadnego kontaktu z Kościołem Boga Wszechmogącego”. „Tylko ja i Zhang Fan reprezentujemy Kościół Boga Wszechmogącego”. „Państwo rozprawia się z Bogiem Wszechmogącym, w którego wierzy Zhao Weishan, a nie z Bogiem Wszechmogącym, w którego my wierzymy”. Ich słowa dowodzą, że nie są członkami Kościoła Boga Wszechmogącego. Nic ich nie łączy z Kościołem Boga Wszechmogącego. Dlaczego chińscy komunistyczni sędziowie udają ślepych i głuchych? Dlaczego jawnie ignorują zeznania podejrzanych, kłamią i wypaczają prawdę, upierając się, że podejrzani byli członkami Kościoła Boga Wszechmogącego? Dlaczego nie jest dla wszystkich jasne, że rząd fabrykuje dowody przeciwko Kościołowi Boga Wszechmogącego i próbuje manipulować opinią publiczną, by go nękać? Czy to nie jawne deptanie prawa? Czy nie kłamiecie w żywe oczy? I wydaje się wam, że ludzie nie nabiorą podejrzeń? He Hongchang: Twierdzisz, że rząd celowo używa zdarzeń w Zhaoyuan, aby wrobić Kościół Boga Wszechmogącego i zdobyć przyzwolenie społeczne na tłumienie jego działalności. Masz całkowitą rację. Jeśli partia chce stłumić jakąś grupę religijną czy buntującą się mniejszość, wpierw tworzy przekaz propagandowy. Dzięki temu obywatele wierzą, że partia komunistyczna zawsze postępuje uczciwie. Inaczej nie udałoby nam się nic osiągnąć. Sądzisz, że partia nie powinna była fabrykować wydarzeń w Zhaoyuan? Ja uważam, że było to konieczne. Od początku partia robi wszystko, co może, aby być o krok do przodu. Na tym polega jej geniusz. I nieważne, jakich podejrzeń ludzie nabiorą. Tak to już jest.

...

Bóg Wszechmogący mówi: „Ufamy, że żaden kraj ani siła nie są w stanie stanąć na drodze tego, co Bóg pragnie osiągnąć. Ci, którzy utrudniają boże dzieło, sprzeciwiają się bożemu słowu, zakłócają i osłabiają boży plan, zostaną ostatecznie przez Boga ukarani. Ten, który przeciwstawia się bożemu dziełu będzie zesłany do piekieł; każdy kraj, który sprzeciwia się dziełu Boga będzie zniszczony; każdy naród, który porywa się w opozycji do bożego dzieła zostanie zmieciony z powierzchni ziemi i przestanie istnieć” („Słowo ukazuje się w ciele”). 

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zobacz więcej: Powtórne przyjście Chrystusa

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo