rimoraj rimoraj
289
BLOG

Abonament radiowy za radio w komórce - na szczęście to w Czechac

rimoraj rimoraj Polityka Obserwuj notkę 7

W Republice Czeskiej tamtejsze urzędy wpadły na pomysł, że firmy powinny płacić abonament radiowy za każdy służbowy telefon z wbudowanym odbiornikiem radiowym. Ostatnio czytałem news w czeskim portalu gdzie właśnie przypominano o tym obowiązku. Ponadto ichnia ustawa reguluje też takie opłaty, za komputery służbowe z zamontowanym tunerem TV i trwa dyskusja czy nie rozszerzyć tego obowiązku na każdy komputer z łączem internetowym i kartą dźwiękową, bo taki też de facto umożliwia słuchanie radia i oglądanie TV!

Może jestem niedoinformowany ale u nas jeszcze o czymś takim nie słyszałem. Wiem, że firmy mają obowiązek płacić za każdy odbiornik radiowy w samochodzie służbowym. Przyznam się, że kreatywność naszych południowych sąsiadów w tym zakresie mnie zaskoczyła i nieco ucieszyła - nie tylko u nas są dziwne pomysły.

rimoraj
O mnie rimoraj

Kiedyś byłem dziennikarzem... ale od tego czasu robiłem już wiele innych rzeczy, obecnie tłumaczę (czasem też się). Z czasów dziennikarskich pozostała mi ciekawość i chęć aby od czasu do czasu pomęczyć innych swoimi przemyśleniami... :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka