wiki3 wiki3
42
BLOG

Moje doświadczenia na PN

wiki3 wiki3 Polityka Obserwuj notkę 13

Podczas 44 tygodni mojej obecności na Prawica.Net dowiedziałem się, że nie zawsze tytuł odzwierciedla zawartość. Jakaś ta prawica była taka bardziej lewicowa.  Przekonania i wypowiedzi ludzi spod znaku PRL były traktowane bardzo przychylnie, można było dowalać Kaczyńskim, PiS, Piłsudskiemu. Natomiast negatywne zdanie o PO, Tusku, Wałęsie zawsze mogło się spotkać z ostrą reakcją cerberów PN.

Oczywiście dyżurnym tematem jest tam JOW, które w/g opinii propagatorów tego sposobu wyborów ma być jedynym lekiem na obecne w Polsce trudności.

Tutaj też zdanie odmienne spotyka się z ostrą reakcją i wpisy typu "JOW głupku"   cieszą się ogólnym aplauzem. Taki wpis jest w/g cenzorów dobry.

Natomiast mój podpis: "Jeżeli pozwolisz by robactwo się rozmnożyło - rodzą się prawa robactwa. I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać".  spotkało się z dezaprobatą Admina i musiałem je usunąć.

No jeszcze takie ciekawostki jak twierdzenie, że zaopatrywanie się z jednego - Rosyjskiego źródła w ropę i gaz, to najlepsza rzecz jaka może nas spotkać.

Usunięcie z PN ludzi o prawdziwie prawicowych poglądach, lub zmuszenie pozostałych do zdawkowych wypowiedzi, lub całkowite zaniechanie przedstawiania swoich opinii owocuje wyraźnym spadkiem zainteresowania dyskusją.

A szkoda, bo PN jest łatwe w obsłudze, tytuł sugeruje stronę prawicową.

Ja wyleciałem z PN za jak to pisze Pan Ignacy Nowopolski:  

  "Miałem nadzieję, że nie będę musiał wracać do tematu mediów w swojej publicystyce. Ostatnie doświadczenia, zmuszają mnie jednak do podjęcia tego wątku na nowo. Bezpośrednim katalizatorem był fakt wykluczenia jednego z członków Prawicy Net za „obrażanie grupy społecznej”. Wykluczony członek nie przedstawił w swoim komentarzu nic ponad ogólnie znane fakty, w tym wiele udokumentowanych na drodze sądowej, a pomimo to „podpadł”. Taka praktyka stosowana jest nagminnie w mediach w celu zamykania ust krytykom. Zastępuje ona efektywnie zwykłą cenzurę. Trzeba uważać by złodzieja nie nazwać złodziejem, propstytutki ladacznicą itd. Argumentacja jest jedna: o ile coś nie zostało potwierdzone PRAWOMOCNYM wyrokiem sądowym , jest zwykłym pomówieniem. Biorąc pod uwagę polską specyfikę, doczekanie się prawomocnego wyroku (zakładając,że będzie on uczciwy) jest sprawą na dekady. A w międzyczasie kurtyzany dalej bezkarnie się prostytuują, złodzieje dale rabują ... i demokracja kwitnie."

Więc stwierdzenie oczywistego faktu na PN może być niewskazane. 

wiki3
O mnie wiki3

zdecydowany, bezkompromisowy "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło - rodzą się prawa robactwa. i rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać" Saint-Exupery  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka