niezapominajka niezapominajka
318
BLOG

Dasz się zaszczepić siłą?

niezapominajka niezapominajka Społeczeństwo Obserwuj notkę 30

Przeczytałam bardzo dobrą notkę Beret w akcji o szczepionkach:

https://www.salon24.pl/u/beret-w-akcji2/1049331,szczepionki-smierci

Zniknęła bardzo szybko, chociaż moim zdaniem powinna wisieć na SG z racji tematu, który dotyczy nas wszystkich.

Trochę już żyję na tym świecie.Jako dziecko byłam zaszczepiona na jakieś choroby, chociaż nie wiem na jakie. Pewnie przeciw gruźlicy (zaczęły obowiązywać w Polsce od 1955r.) być może także przeciwko polio, przeciwko dyfterytowi. Nie wiem, bo o tym decydowali wówczas moi rodzice, a żadnych kart szczepień nie posiadam.

Historia z obowiązkowymi szczepieniami powtórzyła się gdy moja córka przyszła na świat. OK, nie miałam nic do gadania w tym względzie - matka dostarczała dziecko, lekarz zlecał a pielęgniarka szczepiła.

To już historia.

Teraz na horyzoncie pojawia się nowa, która, jeśli się spełni, spowoduje bardzo szybkie "odmłodzenie ludzkości" i to globalnie.

W skrócie - planuje się obowiązkowe szczepienia przeciwko wirusowi - najpierw temu "chińskiemu", a potem innym zarazom. Ale najbardziej szokujący jest zamysł ZMUSZANIA WSZYSTKICH do tych szczepień.

Więcej szczegółów w notce Beret w akcji naprawdę warto.



Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo