Custor Matt Custor Matt
231
BLOG

Potrącił na pasach, poszedł siedzieć. Zdarzenie jak z filmu komediowego, ale prawdziwe

Custor Matt Custor Matt Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Mój znajomy potrącił psa na ulicy ze skutkiem śmiertelnym, gdy to zwierze przechodziło z właścicielem przez pasy. Było ciemno a pies mały, zatem niewidoczny.

Interweniowała policja i sprawa poszła do sądu, bo to był pies polityka. Sprawę uznano za polityczną i facet dostał swoje: siedzi!

W wyroku podano: "Uszkodzenie własności prywatnej osoby publicznej podlega podobnej w znaczeniu karze jak uszkodzenie danej osoby fizycznej". Prokurator w oskarżeniu napisał: "Mógł potracić polityka, a może miał taki zamiar", no i za myślozbrodnię też dodano coś do wyroku.

Polska to kraj fajny na pisanie scenariuszy do komedii. Ten skazany był z partii opozycyjnej..., reszty można się domyślić.

...

Posłuchaj, może Cię to bardziej przekona do diagnozy, że to "lepra moralis" - to, co się dzieje w tym kraju dawnych wspaniałych husarzy, link: https://t3kstura.eu/pokaz_audio.php?id_muz=9119&autor=MattCustor

Jeden kradnie batonika za 50 groszy i dostaje wyrok, chociaż jest umysłowo niepełnosprawny, a drugi ..., no wiecie, co się stało.


Postscriptum

W trosce o moje bezpieczeństwo oświadczam, że mój powyższy tekst jest fikcją pseudoliteracką i nie dotyczy żadnych skojarzeń z jakimiś faktami.

Muszę tak napisać, bo mam dwa psy, a rodzina już dawno wyemigrowała,
zatem tu chodzi o bezpieczeństwo moich psów.

Ostatni raz bili mnie Zomowcy w 1981 roku i nie chcę powtórki, bo szkoda ostatnich zębów, a jeść się chce przecież. Ubezpieczalnia robi tylko górną szczękę, a dolna jest poza ubezpieczeniem, a jak mnie walną w dolną?

Pozdrawiam!

MC

Custor Matt
O mnie Custor Matt

Tylko tchórze się nie śmieją! Mój kanał na YouTube: Matt Custor opowiada. Zobacz, a się wystraszysz! 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo