Zona Cezara Zona Cezara
128
BLOG

Ziut.NEon24.pl NEWS!: Jesienią 2017 roku, w Sejmie, umrze Naczelnik Państwa?

Zona Cezara Zona Cezara Polityka Obserwuj notkę 0

Jesienią 2017 roku, w Sejmie, umrze Naczelnik Państwa?

Nie zawsze czas wizji ma sens, bardziej zdarzenie. Jesienią w Sejmie będzie wielka żałoba. Jesienią w Sejmie będzie wyrażona duża żałoba. Proszę pamiętać to co mówię. - zapowiada jasnowidz z Człuchowa.

Może inaczej - dodaje.

W sejmie będzie żałoba. Nie wiem dlaczego mówimy o Sejmie, ale Sejm wyrazi żałobę z powodu czegoś bardzo poważnego. - JEDNOGŁOŚNIE -  To jakby nam groziło, jakby się miało bardzo poważne nieszczęście wydarzyć, że Sejm cały, jednogłośnie wyrazi, ... jednogłośnie wyrazi żałobę. Mam wrażenie, że to będzie jesienią.

Jeszcze powiem jedną rzecz. - mówi jasnowidz.

Mam wrażenie że w Sejmie, że w Sejmie, ... kojarzy mi się Pan Petru, z czymś bardzo idiotycznym. Pan Petru chcąc zrobić coś w Sejmie bardzo się skompromituje. Też taki drobiazg. ..?.. Ale proszę pamiętać o tej żałobie.

W tym roku Sejm będzie też debatował nad czymś bardzo ważnym, czego się teraz nie spodziewamy. Nad decyzją wręć, ... ja to, nie obawiam się użyć tego słowa. Sejm będzie debatował, będzie musiał to uchwalić, wręcz nad decyzją ustrojową.  -  Co się takiego musi wydarzyć, żeby Sejm grzebał w decyzjach ustrojowych, ... skoro mamy demokrację?  Dziwnie mi się to tak jakoś kojarzy, ... i ta żałoba bardzo mocno.

Jesienią 2017 roku, w Sejmie, umrze Naczelnik Państwa?

Dzisiaj 1 stycznia 2017 r. ostatni dzień Chanuki. / Żydzi zapalą ostatnią świeczkę.

Zona Cezara
O mnie Zona Cezara

"Internowany" w pewnym motelu od piątku 26 Augusta 2016 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka