Zosia Samosia Zosia Samosia
84
BLOG

Z pamiętnika humorzastego października 2016 roku

Zosia Samosia Zosia Samosia Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

W ubiegłym roku październik był wyjątkowo brzydki i zimny, zwłaszcza w pierwszej połowie.

Napisałam w jego imieniu pamiętnik, przedstawiając go jako złośliwego trolla, jednak nie

pozbawionego cieplejszych uczuć i wrażliwości. Pogoda odpowiada dokładnie aurze, jaka

była w tych dniach w Krakowie.

Warto porównać z tegorocznym pażdziernikiem:)


Niedziela 02.10.2016

*

W niedzielę byłem grzeczny, dostałem pochwały.

Odkręcone słoneczko grzało wszystkim twarze.

Kolorowe listki tańczyły przez dzień cały,

pyszniąc się barwami otrzymanymi w darze.


Poniedziałek 03.10.2016

*

W drugim dniu tygodnia solidnie zaspałem,

stąd niedzielnej fiesty ciąg dalszy nastąpił.

Ale już w południe w sobie się zebrałem

i malutki deszczyk w poniedziałek siąpił.


Wtorek 04.10.2016

*

Wszystko się kotłowało! Rozszalały wtorek

nie mógł sobie poradzić z potężną wichurą.

Szybko pobiegł do sklepu, nabył duży worek,

jednak liście uciekły wznosząc się ku chmurom.


Środa 05.10.2016

*

Ciemne i złe chmury postraszyły liście,

zrobiły im prysznic , lejąc z góry wodę.

W ruch poszły pioruny i błyski ogniste!

Ludzie przemoczeni - tak zły byłem w środę.


c.d.n.


po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura