Zosia Samosia Zosia Samosia
91
BLOG

Z pamiętnika humorzastego października 2016 roku c.d.

Zosia Samosia Zosia Samosia Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Poniedziałek 10.10.2016

*

Znów wszyscy skwaszeni - jak to po niedzieli.

Pretensje o aurę każdy do mnie wnosi.

Ciepła złota jesień! Tej nagle by chcieli...

Tylko czemu nikt mnie o to nie poprosi?


Wtorek 11.10.2016

*

Dziś mam dobry humor, toteż wymyśliłem,

że będzie na zmianę pochmurno i słońce.

Siedziałem i tak się cały dzień bawiłem,

by każdy się cieszył, by kontent był w końcu.


Środa 12.10.2016

*

Dosyć tego słońca! Trochę deszczu spuszczę.

Drzewo się zanudzi, poruszać nim trzeba!

Ktoś musi tym rządzić, w lecie mieli suszę.

Zatem cały dzień wiatr i deszcz prosto z nieba.


Czwartek 13.10.2016

*

Dzisiaj nic nie napisałem, bo cały dzień

przez telefon gadałem.


Piątek 14.10.2016

*

Prosiła mnie Ola, kuzyneczka mała,

żeby nie padało w piątek przez dzień cały,

bo ona by astry zbierać sobie chciała...

Dobrze! Przecież ja też kiedyś byłem mały.


******

Zewsząd słyszę głosy, że złośliwiec jestem.

Wiatry, zimno, deszcze, mżawki, ciągły opad.

No to jestem ciekaw, jakim ciepłym gestem

wkrótce was powita kolega listopad!





po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura