zuberegg zuberegg
207
BLOG

Sikorski poda Tuska do prokuratury?

zuberegg zuberegg Polityka Obserwuj notkę 6
Najlepsze wyjście dla PO to podanie przez Sikorskiego Tuska do prokuratury za cytowanie nielegalnie pozyskanych treści. To odwróci uwagę od łapówki, torby z biedronki i reszty wątków starych i nowych jeszcze nieujawnionych.

Dzięki poniedziałkowej publikacji Newsweeka oraz dzięki wtorkowej konferencji Donalda T. wróciła do naszej polityki sprawa podsłuchów u Sowy. Newsweek w swym artykule powołując się na zeznania Marcina W. ujawnił, że taśmy te zostały sprzedane rosyjskim służbom. Na drugi dzień Donald zwołał konferencję prasową podczas której na podstawie owego artykułu i zeznań Marcina W. zażądał powołania komisji śledczej

Donald Tusk odniósł się do wątków w sprawie podsłuchów z restauracji "Sowa i Przyjaciele". - Jesteśmy poruszeni materiałem "Newsweeka", który przypomniał stare i ujawnił nowe informacje na temat podsłuchów pana Falenty i zaniechań ws. śledztwa, które powinno wyjaśnić udział rosyjskich służb specjalnych i rosyjskiej mafii w tej sprawie - powiedział na wtorkowej konferencji prasowej. 18-X-2022 Radio Zet

Na tą konferencję zareagowała Prokuratura Krajowa ujawniając zeznania Marcina W.... 

„Przebieg spotkania był następujący: było ono bardzo krótkie; ja uznałem, że mogę do M. T. (chodzi o Michała Tuska – przyp. red.) mówić na »ty«, skoro przekazuję mu 600 tys. euro. Ja siedziałem za biurkiem F., dlatego mnie na nagraniu nie widać, ale słychać. M. F. (Marek Falenta – red.) siedział na jednym z foteli, a na ziemi obok ławy postawiłem reklamówkę z kasą. Michał wszedł i powiedział: »Witam, panowie«. F. powiedział: »To jest dla ciebie ta reklamówka«. M. rozchylił reklamówkę i spytał: »Czy kasa się zgadza?«. Ja wtedy nie wytrzymałem. Zapytałem: »Czy to są jakieś jaja, tak byś wziął reklamówkę i wyszedł? A co, jak się kasa nie zgadza?«. On powiedział: »Nie wiem, czy oglądamy te same filmy, ale jak się j***ąłeś, to cię od***ią«. Ja mu odpowiedziałem tak: »Oglądamy te same filmy, też oglądałem ‘Odwróconych’ czy ‘Świadka Koronnego’«. Odpowiedział: »Cześć« i wyszedł z reklamówką”. 19-X-2022 TVP Info

Po ujawnieniu tych zeznań okazało się, iż Marcin W. jest dla Donalda i PO jednak niewiarygodny. 

Od siebie dodam, że próba wmawiania nam, że Rosjanie chcieli obalić rząd PO-PSL ponieważ wolą PiS będzie prorosyjski jest tak głupia, jak postępowanie Donalda w tej sprawie. Pełna kompromitacji i ośmieszenie. 

Jak z tego wyjść? 

Tu wchodzi Radosław Sikorski cały na biało. Przypomnę jego reakcje na próbę publicznego wykorzystania taśm "Sowy".

– Mam na myśli rozmowę z 2013 roku z Janem Kulczykiem – powiedziała dziennikarka.

– No tak, pani wie oczywiście, że cytowanie nielegalnie pozyskanych treści jest przestępstwem – powiedział Sikorski.

Lubecka stwierdziła, że na razie jeszcze niczego nie zacytowała.

– No więc dlatego przestrzegam panią – powiedział Sikorski.

– Ale pan mnie straszy, rozumiem? To poda mnie pan do prokuratury – odpowiedziała Lubecka.22-X-2021 Salon24

Najlepsze wyjście dla PO to podanie przez Sikorskiego Tuska do prokuratury za cytowanie nielegalnie pozyskanych treści. To odwróci uwagę od łapówki, torby z biedronki i reszty wątków starych i nowych jeszcze nieujawnionych.

  Thank you, Radek.

zuberegg
O mnie zuberegg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka