Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Występ dziennikarza w TVN24 zablokowany. Fot. youtube.com
Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Występ dziennikarza w TVN24 zablokowany. Fot. youtube.com

Stanowski "zablokowany" w TVN24. "Mam na to wywalone”

Redakcja Redakcja Jastrzębowski wyciska Obserwuj temat Obserwuj notkę 28
Krzysztof Stanowski był w piątek gościem programu "Jastrzębowski Wyciska". Sławomir Jastrzębowski pytał dziennikarza sportowego i gwiazdę Twittera o jego program i gości, których zaprasza. Stanowski w czwartek sam miał być gościem TVN24, ale zaproszenie w ostatniej chwili wycofano.

Krzysztof Stanowski to dziennikarz sportowy i twarz firmy bukmacherskiej. Jest właścicielem serwisu Weszło, który od kilkunastu lat jest jednym z najważniejszych graczy na rynku dziennikarstwa piłkarskiego i sportowego.

Krzysztof Stanowski i Sławomir Jastrzębowski w "Jastrzębowski Wyciska". Oglądaj tutaj

Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Występ dziennikarza w TVN24 zablokowany

Stanowski w opublikował wpis na Twitterze o tym, że w czwartek będzie gościem Marcina Mellera w programie „Śniadanie mistrzów”. Okazało się jednak, że jego zaproszenie w ostatniej chwili wycofano. Jako powód podano jego związki z bukmacherem.

- Może trochę się pospieszyłem z tym tweedem. Okazało się jednak, że nad Marcinem Mellerem ktoś czuwa - powiedział o działaniu szefostwa stacji, które nie zgodziło się na jego występ. Stanowski przekonuje, że decyzją TVN24 - choć dla niego niezrozumiałą - zbytnio się nie przejął.

Polecamy:

Stanowski "zablokowany" w TVN24 przez bukmacherkę? "Mam na to wywalone”

- Mam na to totalnie wywalone. Jestem pewien, że wkrótce w TVN24 będą osoby, które reklamują bukmacherów, jak Jerzy Dudek czy Sławomir Peszko. Nie będę przez to płakał - powiedział dziennikarz i biznesmen.

- Dla mnie zmieniło się tyle, że musiałem napisać drugiego tweeta z wyjaśnieniem. Zamiast siedzieć w ogrodzie, robić coś na komputerze i jednocześnie rozmawiać, to po prostu nie rozmawiałem - tłumaczył w programie „Jastrzębowski wyciska”.

MD

Czytaj dalej:

Jaś Kapela czy Maja Staśko - kto jest bardziej znany?

Spór o lądowisko w Krakowie. Dyrektor szpitala ukryła ekspertyzę

Luzowanie obostrzeń na wakacje. Od 13 i 26 czerwca

Rezolucja ws. mechanizmu warunkowości przyjęta. Kto z europosłów był za, kto przeciw

500 plus również dla emerytów. Senat przyjął ustawę

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka