Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Fot. youtube.com/Hejt Park
Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Fot. youtube.com/Hejt Park

Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". "Nie upokorzyłem Jasia Kapeli. Włączyłem mu mikrofon"

Redakcja Redakcja Jastrzębowski wyciska Obserwuj temat Obserwuj notkę 24
Krzysztof Stanowski był w piątek gościem programu "Jastrzębowski Wyciska". Sławomir Jastrzębowski pytał dziennikarza sportowego i gwiazdę Twittera o jego program i gości, których zaprasza. W tym o głośny odcinek "Hejt Park", w którym wystąpił Jaś Kapela.

Krzysztof Stanowski to dziennikarz sportowy i twarz firmy bukmacherskiej. Jest właścicielem serwisu Weszło, który od kilkunastu lat jest jednym z najważniejszych graczy na rynku dziennikarstwa piłkarskiego i sportowego. Ostatnio jest o nim głośno m.in. ze względu na jego program „Hejt Park”.

Krzysztof Stanowski i Sławomir Jastrzębowski w "Jastrzębowski Wyciska". Oglądaj tutaj

Krzysztof Stanowski w "Jastrzębowski Wyciska". Jaś Kapela upokorzony?

Formuła show polega na konfrontacji z gościem i zadawanie mu pytań, które mają do niego internauci. Niedawny odcinek z lewicowym działaczem i poetą Jasiem Kapelą wyświetlono już 2,5 mln razy. W opinii większości internautów Stanowski „pastwił się” nad gościem.

- Nie upokorzyłem Jasia Kapeli, włączyłem mu tylko mikrofon - broni się Stanowski. Dziennikarz na wizji wręczył mu pieniądze za udział w programie, a później niedbale dorzucił jeszcze 100 zł, które Kapela schował do kieszeni. - Dałem mu pieniądze, które chciał wziąć. Jeśli to, włączenie mikrofonu i kamery to upokorzenie, to mi przykro - powiedział Stanowski.

Polecamy:

Jaś Kapela w "Hejt Parku". Chłosta zamiast rozmowy o ustawie reprograficznej

Jaś Kapela miał w programie "Hejt Park" bronić ustawy reprograficznej. Nie był jednak w stanie przekonać dziennikarza, dlaczego jako odbiorca czy producent laptopa czy smartfona ma płacić twórcy, który jest nieznany.

- Przyznam, że w pewnym momencie zrobiło mi się go szkoda, bo liczyłem na ciekawą rozmowę, a przez dwie godziny nie powiedział niemal nic mądrego - powiedział w „Jastrzębowski wyciska” - powiedział Stanowski.

MD

Czytaj dalej:

Jaś Kapela czy Maja Staśko - kto jest bardziej znany?

Spór o lądowisko w Krakowie. Dyrektor szpitala ukryła ekspertyzę

Luzowanie obostrzeń na wakacje. Od 13 i 26 czerwca

Rezolucja ws. mechanizmu warunkowości przyjęta. Kto z europosłów był za, kto przeciw

500 plus również dla emerytów. Senat przyjął ustawę

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka