Marianna Schreiber pożegnała się z programem "Top Model" / Fot. Instagram Marianna Schreiber
Marianna Schreiber pożegnała się z programem "Top Model" / Fot. Instagram Marianna Schreiber

Żona ministra pożegnała się z "Top Model". Teraz komentuje swoją przygodę

Redakcja Redakcja Styl życia Obserwuj temat Obserwuj notkę 32
Marianna Schreiber bardzo szybko pożegnała się z programem "Top Model". Żona ministra odpadła w trzecim odcinku show. – Udział w programie to była dla mnie przygodą życia – komentuje na swoim Instagramie Schreiber.

Uczestnictwo żony Łukasza Schreibera, polityka Prawa i Sprawiedliwości w "Top Model", wywołało wiele kontrowersji. Jej odejście również odbiło się szerokim echem, gdyż widzowie liczyli na rozwinięcie wątku z żoną ministra. Swoje zakończenie przygody z programem skomentowała na profilu na Instagramie.

Zobacz także: Pozowanie nago to niejedyna umiejętność Marianny Schreiber. Rysuje i pisze poezję

Schreiber o udziale w show: ”Gdybym mogła cofnąć czas – zrobiłabym to jeszcze raz”

Na profilu społecznościowym czytamy - Udział w programie Top Model to była dla mnie przygoda życia i tak jak mówiłam, te kilka dni czasem wystarczy by wpłynąć na zmiany (te wewnętrzne) w człowieku, by mógł dokonać zmian daleko idących. Gdybym mogła cofnąć czas - zrobiłabym to raz jeszcze. Niczego nie żałuje. Poznałam CUDOWNYCH ludzi. Każdy dzień z Nimi był dla mnie jedną z najlepszych przygód życia. – komentuje swój występ w programie Marianna Schreiber.

Zobacz także: Marianna Schreiber wrzuciła nagie zdjęcie na Instagram. Żona ministra "nie boi się hejtu"

Żona polityka PiS: „Ja jestem wygrana”

Żona polityka podkreśla, że program „Top Model” otworzył jej drzwi do ścieżki, którą teraz idzie. Dodaje, że w programie panowała niesamowita atmosfera i wspomina poznane tam osoby.

Zobacz także: Żona ministra w programie TVN. Widzowie: Będzie rozwód?

- Program Top Model Zmienił moje decyzje i cele. Nauczył mnie otwartości i odwagi. Można by powiedzieć, że narodziłam się na nowo i gdyby nie ten udział…intensywny (w tv widzimy przyspieszenie level hard) choć krótki, nie robiłabym tego co robię teraz. Ja jestem wygrana ( choć się nie nachapałam jak to w kabarecie było) dla siebie, dla swoich planów, swoich celów. Kilka dni w takim programie - działa cuda ! Naprawdę. – zaznacza Marianna Schreiber.

Zobacz także: Marianna Schreiber, żona polityka PiS, przeprasza za homofobiczny wpis

Żona polityka w Top Model? Kim jest Marianna Schreiber?

W social mediach Marianna Schreiber przedstawia się jako magister pedagogiki i trenerka. Kobieta zgłosiła się do flagowego programu TVN „Top Model” i dostała się do następnego etapu. O Schreiber zrobiło się głośno, ponieważ jak sama przyznała – Do programu poszłam w tajemnicy przed mężem. Dodała również, że wcześniej musiała poświęcać się dla kariery męża.

Zobacz także: Film Wojciecha Sumlińskiego "Powrót do Jedwabnego" uderza we wszystkich bez wyjątku

Łukasz Schreiber jest posłem PiS i ministrem w rządzie Mateusza Morawickiego. Ma 34 lata pochodzi z Bydgoszczy. Pełni też rolę przewodniczącego Stałego Komitetu Rady Ministrów, sekretarza Rady Ministrów i przewodniczącego zespołu ds. programowania prac rządu. Jest też odpowiedzialny za rządowe ustawy.

Polecamy:

NS

Źródła: Onet.pl, Salon24.pl 

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości