Błażej Spychalski pozostanie społecznym doradcą prezydenta. Fot. Twitter
Błażej Spychalski pozostanie społecznym doradcą prezydenta. Fot. Twitter

Spychalski żegna się z Andrzejem Dudą i Pałacem Prezydenckim

Redakcja Redakcja Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 14
Błażej Spychalski kończy pracę jako sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Urzędnik pożegnał się z Andrzejem Dudą i podziękował za współpracę.

- Dziękuję Prezydentowi Dudzie za zaufanie, którym obdarzył mnie ponad 3 lata temu! To wielka odpowiedzialność i honor służyć u Jego boku Polsce, to także wspaniały czas dla mnie osobiście. Dzisiaj kończę pracę ministra, ale nadal będę wspierał Prezydenta jako społeczny doradca - poinformował Spychalski. 

- Dziękuję wszystkim którzy mnie wspierali oraz tym, na których dobre słowo zawsze mogłem liczyć. Dziękuje moim współpracownikom, pracownikom biura prasowego. Jesteście świetnym zespołem, który każdego dnia daje z siebie wszystko! Dziękuję także dziennikarzom za codzienną współpracę - podsumował były rzecznik Andrzeja Dudy. 

Według Onetu, Spychalski otrzymał kilka tygodni temu propozycję zajęcia miejsca w radzie nadzorczej PKN ORLEN. Dziennikarze już wtedy twierdzili, że urzędnik odejdzie ze stanowiska w Pałacu Prezydenckim. Spychalski zaprzeczał tym informacjom.

- Jestem trochę zaskoczony, dowiedziałem się dzisiaj, że zabiegam o posadę członka zarządu Orlenu. Dementuję: nie zabiegam - brzmiała riposta byłego sekretarza stanu w KPRP. 

Czytaj: 

Ziobro ws. uchwał o LGBT. "Sprzeciwiamy się szantażowi Unii!"

„Dramat Wielkiej Brytanii pokazuje, jak wygląda życie poza Unią. Przestroga dla Polski”

Adwokat mówił o "trumnie na kółkach" po tragicznym wypadku. Teraz przeprasza


GW


Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka