Paweł Kukiz unika TVN24 od sierpnia.
Paweł Kukiz unika TVN24 od sierpnia.

Kukiz ogłosił bojkot TVN. Kazał im przeprosić za to, co padło na antenie na jego temat

Redakcja Redakcja Kukiz'15 Obserwuj temat Obserwuj notkę 52
Paweł Kukiz nie chciał rozmawiać w Sejmie z reporterami TVN24, co oburzyło innych dziennikarzy. Powód? Na antenie stacji był oskarżany o sprzedajność, a były szef MSZ Radek Sikorski nazwał go wprost "durniem albo sprzedajną szmatą", gdy muzyk zawiązał sojusz z PiS.

Czy Paweł Kukiz stanie na czele komisji śledczej ds. wyjaśnienia afery z Pegasusem? To pytanie próbowali posłowi zadać dziennikarze sejmowi. Ten jednak nie chciał rozmawiać z TVN24.  

Zobacz: Komisja dotycząca Pegasusa. Kukiz stawia opozycji mocny warunek

- Ja nie muszę rozmawiać! Dopóki widzowie TVN24 nie zostaną przeproszeni, za wszystkie kłamstwa, sugestie i ataki, że się sprzedałem, coś wziąłem, to nie będę rozmawiać, koniec - rzucił Kukiz. Reporterzy nie odpuszczali politykowi. 

- Ale to jest dzielenie mediów! - rzucił jeden z nich w stronę Kukiza. 

- Przykro mi, ja mam jedną godność i honor, dziękuję - zakończył Kukiz, który zaproponował dziennikarzom, by porozmawiali kilka metrów dalej bez udziału kamer TVN. 

Przypomnijmy, że za sprawą paktu ze Zjednoczoną Prawicą i głosowaniem za Lex TVN, Kukiza bardzo mocno krytykowali, a wręcz obrażali lewicowi i liberalni internauci, a także niektórzy politycy opozycji. Niemal codziennie wyzywano muzyka, oskarżano go o brak moralnego kręgosłupa i "sprzedanie się" Jarosławowi Kaczyńskiemu. 

Zobacz: 

Wielki powrót Jarosława Gowina? Ekspert: „Czas na odegranie dużej roli jest idealny”

Do prokuratury wpłynęło zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez szefa NIK

Ujawniamy szczegóły aktu oskarżenia ws. Sławomira Nowaka


GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka