Źródło: Salon24
Źródło: Salon24

"Uwolnij swój czas". Żabka rusza z nową kampanią

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Już dzisiaj sieć sklepów Żabka uruchomi nową kampanię i stara się "uwolnić czas" klientom. – Od dzisiaj sposób komunikacji się zmienia. Będziemy dokładnie mówić o naszych innowacyjnych usługach, które pomagają w życiu – powiedział na konferencji firmy Adam Mańkowski, wiceprezes Grupy Żabka.

Dotychczas strategia marki Żabka była zawarta w haśle "Mały wielki sklep". Od 12 października wszystko się zmienia, ponieważ miejsce starego hasła zajmuje "Uwolnij swój czas". Dodatkowo, w Internecie dopełnione jest ono lżejszym i bardziej humorystycznym #mamtowzabce, skierowanym do młodszego konsumenta. 

"Uwolnij swój czas"

Polacy to trzeci najbardziej zapracowany naród w Unii Europejskiej, a zarazem 12 na świecie. W porównaniu do mieszkańców innych krajów UE, Polacy mają prawie najmniej wolnego czasu – w ciągu dnia średnio 286 minut. Dodatkowo, 67 proc. z nas na urlopach sprawdza swoją pocztę służbową, co oznacza, że nawet w tym czasie wolnym pracują. Stąd też wychodzimy do nich wszystkich z nową kampanią, która pokaże im jak upraszczać swoje życie – powiedziała Anna Grabowska, wiceprezeska ds. strategii konsumenckich w Grupie Żabka.

"W ramach kampanii "Uwolnij swój czas" stworzono reklamy w mediach tradycyjnych: telewizji, radiu, prasie i Internecie, reklamy wewnętrzne i zewnętrzne oraz w kanałach digital. Kreacje reklamowe mają nowoczesny, śmiały i emocjonalny charakter. Opierając się na afirmacji wolnego czasu, wyrażają kluczową korzyść, jaką Żabka oferuje klientom. Każda z nich pokazuje dokładnie, jaka jest rola produktów i usług Żabki w uwalnianiu czasu poprzez upraszczanie różnych aspektów codzienności" – czytamy w komunikacie grupy Żabka. 

Kampanie telewizyjna rusza od środy. Składać się na nią będzie spot wizerunkowy, w którym Żabka zachęca do tego, aby doceniać swój wolny czas, oraz cztery spoty produktowe, których fabuła odnosi się do życiowych sytuacji, w których bohaterowie dzięki Żabce mogą robić to, co lubią.

"Żappsy" wymienisz na inne prezenty 

W oferowanym przez Żabkę upraszczaniu codzienności ważną rolę odgrywa czas obsługi klientów oraz precyzyjnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb klientów oferta produktów i usług. Bliskość ponad 8700 sklepów w całej Polsce oraz popularna aplikacja mobilna Żappka ułatwiają konsumentom załatwianie ich codziennych spraw.

Na wtorkowej konferencji podano, że już 10 mln użytkowników w Polsce zarejestrowało aplikację Żappka, z czego 6 mln to aktywni użytkownicy. 

Adam Mankowski wyjaśnił również, że aplikacja rozwijana jest o kolejne strefy ("dla piwosza", "dla smakosza"). – Dzięki strefie alkoholowej czy dla palaczy jesteśmy w stanie bezpośrednio dotrzeć do tzw. heavy userów kategorii, gdzie normalne kanały poprzez obostrzenia prawne są dla nas zamknięte – dodał. 

Wiceprezes grupy Żabka zapowiedział, że aktualnie rozwijany jest ekosystem "żappsów". Zbierane podczas zakupów punkty będzie można wymieniać na produkty oraz usługi partnerów sieci handlowej. 

Czytaj dalej:


Zobacz galerię zdjęć:

Źródło: Salon24
Źródło: Salon24 Źródło: Salon24 Źródło: Salon24 Źródło: Salon24

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka