Michał Wiśniewski. Fot. Serecki / CC BY-SA 4.0
Michał Wiśniewski. Fot. Serecki / CC BY-SA 4.0

Kochała go cała Polska. W życiu Michała Wiśniewskiego w końcu pojawiło się coś dobrego

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 17
Co robi teraz Michał Wiśniewski? Gwiazdor znany z zespołu Ich Troje kilkanaście lat temu był na ustach wszystkich przez rozmaite skandale obyczajowe i kontrowersyjny wizerunek, a wraz z zespołem sprzedał setki tysięcy albumów w Polsce. W jakim miejscu jest dzisiaj?

Polsat kończy współpracę z Michałem Wiśniewskim 

Kilka dni temu telewizja Polsat ogłosiła, że Michał Wiśniewski nie powróci jako juror w 18. sezonie popularnego show Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Piosenkarz zasiadał w składzie jurorskim od 15. sezonu dając się poznać jako merytoryczny, ale stanowczy sędzia, nie tracący przy tym swojego charakterystycznego luzu. 

Polecamy:

"Stacja Polsat dziękuje Michałowi Wiśniewskiemu za te trzy ostatnie wspaniałe sezony świetnej współpracy i udział we wspólnym sukcesie programu" – czytamy w opublikowanym przez Wirtualne Media komunikacie. Sam muzyk nie zabrał jeszcze głosu w tej sprawie.

Michała Wiśniewskiego od lat z Polsatem łączyły bliskie stosunki, był częstym gościem eventów i koncertów organizowanych przez stację. 

Wiśniewski, czyli "Pan i Pani W." na YouTube

Co zaś słychać w życiu gwiazdora? Zainteresowani mogą posłuchać podcastu "Pan i Pani W." na platformie YouTube. Piosenkarz prowadzi go ze swoją piątą małżonką, Polą Wiśniewską. W pierwszym odcinku podcastu, para opowiada jak się poznała.

Michał i Pola Wiśniewscy początkowo randkowali przez internet. Muzyk wyznał, że początkowo pozostawał anonimowy, i nie posiadał nawet zdjęcia profilowego. Jego wybranka nie miała początkowo pojęcia z kim czatuje, nie rozpoznając gwiazdora nawet na wysłanym przez niego zdjęciu. Dopiero gdy stwierdzili, że czas przejść z rozmową na Facebooka, Pola odkryła, że randkuje z Michałem Wiśniewskim.

"Dowiedziałem się, że to Michał Wiśniewski"

"To był ten moment kiedy ja się dowiedziałam, że to jest Michał Wiśniewski. Nie mogę powiedzieć jaka była moja reakcja, bo być może oglądają to dzieci. Damom nie wypada przeklinać, więc pomińmy to. Ale to było takie wiesz, to nie było negatywne "osz ty....", tylko takie naprawdę zdumienie i zaskoczenie. To było pozytywne zaskoczenie", wyznała Pola. 

Wspomnieli też swój pierwszy pocałunek, przez okoliczności którego gwiazdor przyznał, że poczuł się znowu jak dziecko. Para udała się na film z serii "Avengers".

Wiśniewsku: Czułem się trochę jak dzieciak

"Ja się czułem trochę jak dzieciak. (...) To mi się kojarzy, to pierwsze wspólne wyjście do kina, wspólny popcorn to położenie ręki na kolanie. My się przytulaliśmy i całowaliśmy. My się cały film całowaliśmy. No prawie cały, tak" - opowiadał Wiśniewski.

Michał i Pola Wiśniewscy wzięli ślub w 2020 r., na początku pandemii. 6 września 2022, na trzy dni przed 50. urodzinami muzyka, powiedzieli sobie "tak" powtórnie. Tym razem wyprawili huczne wesele, którego ze względu na obostrzenia nie mogli zorganizować wcześniej. Z Pol, Michał ma syna Falco Amadeusza, para także oczekuje następnego dziecka. Będzie to chłopiec i szóste dziecko wokalisty. "Miała być córeczka tatusia, a będzie kolejny synek mamusi" - skwitowała na Instagramie Pola. 

Salonik

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości