(Jessica Ziółek o zachowaniu Jakuba Rzeźniczaka. Fot. Instagram/Jakub Rzeźniczak, Jessica Ziółek)
(Jessica Ziółek o zachowaniu Jakuba Rzeźniczaka. Fot. Instagram/Jakub Rzeźniczak, Jessica Ziółek)

Jessica Ziółek miażdży Rzeźniczaka. Pokłosie obrzydliwego wywiadu

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 24
Jakub Rzeźniczak nie daje zapomnieć o swoich poczynaniach w mediach. Jakiś czas temu powiedział, że jego eks-partnerka Ewelina Taraszkiewicz, była "dziewczyną na telefon". Słowa nie przeszły bokiem. Teraz w tej sprawie wypowiedziała się Jessica Ziółek, była partnerka Arkadiusza Milika.

Rzeźniczak o swojej byłej partnerce 

Jakub Rzeźniczak, mimo gry w czołowych polskich klubach piłkarskich, nie zaistniał jako piłkarz, a raczej jako skandalista. Jakiś czas temu postanowił wypowiedzieć się na temat byłej partnerki. W rozmowie z Żurnalistą zdradził, że Taraszkiewicz była "dziewczyną na telefon". 

– Ewelinę poznałem przez mojego znajomego, który zajmował się załatwianiem dziewczyn na telefon. Za pierwsze spotkania zapłaciłem 1500 zł za 2-3 godziny – zdradził. Dodał również, że Taraszkiewicz celowo odstawiła tabletki antykoncepcyjne, by zajść z nim w ciążę, a dowody na to znaleźli jego prawnicy. 


Rzeźniczak stwierdził także, że jego relacje z córką Inez się bardzo pogorszyły, a obwinia za to przede wszystkim byłą partnerkę. – Bardzo ciężko jest zbudować relację z dzieckiem w takiej sytuacji i ciągłym konflikcie z matką – podsumował.

Ziółek: Dla mnie ten wywiad jest obrzydliwy

Rzeźniczaka postanowiła zaatakować była partnerka Arkadiusza Milika, Jessica Ziółek. W rozmowie z "Super Expressem" wyznał, że słowa piłkarza "to brak jakichkolwiek zasad moralnych i publiczne poniżanie swoich eks-partnerek".

– Nie wyobrażam sobie, żeby mój eks-partner wypowiedział się o mnie w taki sposób. To dla mnie brak szacunku dla kobiety. Rzeźniczak bardzo "mądrze" wypowiedział się na ten temat, bo dał mojej książce większego znaczenia, paliwa. Został zapytany: "Czy te twoje zdrady były spowodowane tym, że się naoglądałeś?". Kuba odpowiedział: "Przesiąkłem trochę tym życiem". Może dlatego jego decyzje takie były. Dla mnie ten wywiad jest obrzydliwy. Strasznie się wkurzyłam, kiedy to oglądałam – dodała. 

Przypomnijmy, że Ziółek we wrześniu wyda książkę "WAGs. Cała prawda o kobietach piłkarzy", w której otwarcie opowie o życiu kobiet piłkarzy. 

MP

(Jessica Ziółek o zachowaniu Jakuba Rzeźniczaka. Fot. Instagram/Jakub Rzeźniczak, Jessica Ziółek)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości