fot. Pixabay
fot. Pixabay

Duży bank od kilku godzin walczy z awarią. Klienci wściekli, nie przyjmują przeprosin

Redakcja Redakcja Pieniądze Obserwuj temat Obserwuj notkę 13
Od kilku godzin klienci Alior Banku nie mogą dokonywać przelewów ani opłat online. Nie działa także system płatności BLIK. Posiadacze kont w banku są zdenerwowani, czemu dają upust w komentarzach na profilach społecznościowych banku. Instytucja przeprasza klientów indywidualnie, ale i tak są wściekli.

Awaria w Alior Banku

Problemy zaczęły się koło godziny 17.00. Serwis Downdetector odnotował poważną awarię serwisu bankowości internetowej Alior Banku. Problem pojawił się późnym popołudniem i dotyczy aplikacji Alior Mobile oraz Alior Online (dostępu przez przeglądarki)

Klienci Alior Banku mają problem z dostępem do bankowości internetowej. Próba skorzystania z aplikacji mobilnej kończy się informacją o niedostępności systemu. Problem występuje na etapie logowania, ale także generowania kodu BLIK. Podobnie dzieje się w przypadku dostępu przeglądarkowego - informował serwis dobreprogramy.pl.

Problemy klientów Alior Banku

Posiadacze kont w Alior Banku od początku informowali o problemach w komentarzach na Facebooku. Są wściekli, ponieważ przyzwyczajeni do płatności mobilnych zostali praktycznie uziemieni. Nie mogą zapłacić za hotel, za dentystę. Nie mogą zapłacić rat kredytu. Niektórym nie działały nawet karty w sklepach.

"Drodzy klienci! Bardzo przepraszamy za utrudnienia w dostępie do systemu bankowości internetowej Alior Online i Alior Mobile, które obecnie występują. Robimy wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemów. Mamy nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy - gdy tylko sytuacja ulegnie zmianie, poinformujemy o tym" - komunikował bank, ale klientów to nie uspokoiło.


Pracownicy Alior Banku zaczęli indywidualnie przepraszać ludzi za utrudnienia i informować, że pracują nad usunięciem awarii. To jednak nie udobruchało klientów, którzy mieli poważne problemy w związku z brakiem dostępu do swoich pieniędzy.

Przed 21.00 pojawił się komunikat, że  bank nadal pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemów.

ja

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka