PKO Bank Polski zmaga się ze sporą awarią. Zaniepokojeni klienci i użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej masowo zgłaszają problemy z dostępem do kont. Nie działa też aplikacja mobilna iPKO. Koniec awarii w PKO BP może nie nastąpić szybko. Klienci banku muszą uzbroić się w cierpliwość.
Awaria PKO BP. Masowe zgłoszenia na Down Detector
W wyniku awarii klienci PKO BP nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej iPKO. Tuż po wpisaniu danych do logowania aplikacja "wywala" użytkowników i pojawia się komunikat o błędzie.
Skala awarii w PKO BP musi być ogromna i ma zasięg ogólnopolski. Na stronie Down Detector w krótkim czasie spłynęło już kilka tysięcy zgłoszeń w związku z brakiem dostępu do bankowości internetowej i mobilnej.
![image](//m.salon24.pl/014e9aa4e8079d4218d03a12d9e4d27d,860,0,0,0.png)
"Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później" - taki komunikat od PKO BP pojawia się, gdy użytkownicy próbują się zalogować do aplikacji iPKO.
![image](//m.salon24.pl/fb5a383206dca6e978d570a95039a8de,860,0,0,0.jpg)
PKO BP potwierdził awarię
W mediach społecznościowych pojawia się coraz więcej wezwań od klientów PKO BP, którzy proszę o rozwiązanie problemów. PKO BP zdążył się odnieść do kłopotów i potwierdził awarię.
"Przepraszamy za kłopoty. Mamy losowe utrudnienia w dostępie do IKO. Pracujemy nad przywróceniem prawidłowego funkcjonowania" - czytamy w odpowiedzi na zgłoszenie jednego z użytkowników na platformie X.
SW
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka