waleriax waleriax
146
BLOG

UWAGA dla scenarzystów

waleriax waleriax Rozmaitości Obserwuj notkę 2

"Nie można wejść do tej samej rzeki" -To przysłowie prawie w każdym serialu i nie tylko,jest błędnie wypowiadane ; "Nie wchodzi sie do tej samej rzeki" -Pisząca scenariusze lub tworzący dialogi,przekręca to popularne powiedzonko ! Dla uzasadnienia mojej uwagi : Wchodzi sie do tej samej rzeki,ale to już nie jest ta sama rzeka, bo płynąca jej nurtem woda zmienia ją diametralnie. A więc" MOŻNA WEJŚĆ PARE RAZY DO WISŁY !!! Nie jestem polonistą, ale jestem pedantką,choć miewam problemy z ortografią,zato słuch mam doskonały!! -Przy okazji pozdrawiam prof.Miodka i prof Bralczyka,których b.często pilnie SŁUCHAM !!!!

waleriax
O mnie waleriax

Jestem zauroczona internetem i otwarta na nowe doświadczenia życiowe.Jestem asertywna w każdym calu i b.cenię otwartośc i asertywnośc u innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości