z lornetką wśród...blogerów z lornetką wśród...blogerów
1075
BLOG

Redaktorzy z „TV Republika” nie idźcie tą drogą!!!

z lornetką wśród...blogerów z lornetką wśród...blogerów Rozmaitości Obserwuj notkę 51

 

 

Nie ukrywam, że z niecierpliwością i zaciekawieniem czekałem na tę telewizję. Miała w końcu dać odpór „mediom” mainstreamu!

No i doczekałem się! Jako abonent UPC otrzymałem niedawno za darmo nową TV na kanale 340.

I…. I zacząłem „toto” (to celowe) oglądać. I z każdym dniem mam o „tym” coraz gorsze zdanie.

Dlaczego???

Po pierwsze: brak jakiegokolwiek ładu w programie (niepunktualność audycji, mnóstwo niezapowiadanych powtórek, te same do znudzenia zajawki i reklamy).

Po drugie: brak profesjonalizmu (może poza Panem Goćkiem) prowadzących (nawet nie zdajecie sobie Panie i Panowie sprawy, że jesteście daleko w tyle nawet za ekipą TVTrwam, że o wiodących stacjach nie wspomnę; m.in. koszmarna „Blogosfera” z jakimiś młodocianymi amatorami).

Po trzecie: brak dynamizmu (wałkowanie „w kółko” tych samych rzeczy).

Po czwarte: moja Żona przypadkowo oglądała C. Gmyza w roli kucharza (stwierdziła, że tego się po prostu nie da oglądać; a więc porażka nawet i na tym polu!).

Po piąte…a, starczy!

W takiej formie chcecie zawojować media???

Jak tak dalej pójdzie, skończycie jak „GPC”!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości