Siostra111 Siostra111
835
BLOG

Modlitwa o wschodzie słońca

Siostra111 Siostra111 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Każdy Twój wyrok przyjmę twardy

Przed mocą Twoją się ukorzę.

Ale chroń mnie Panie od pogardy

Od nienawiści strzeż mnie Boże.



Wszak Tyś jest niezmierzone dobro

Którego nie wyrażą słowa.

Więc mnie od nienawiści obroń

I od pogardy mnie zachowaj.



Co postanowisz, niech się ziści.

Niechaj się wola Twoja stanie,

Ale zbaw mnie od nienawiści

Ocal mnie od pogardy, Panie.

 

Natan Tenenbaum

Śpiewa Jacek Kaczmarski

 

A jesli ktoś nasz polski dom zapali

To kazdy z nas gotowy musi byc

Bo lepiej bysmy stojąc umierali

Niż mieli klęcząc na kolanach zyć.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=EBNIeYuwTLY&feature=related

Siostra111
O mnie Siostra111

Ciemność otwiera się Hucząca przepaść Wiatr czasu Dmie w plecy Strąca Otwieram oczy Rozkładam ręce Wycie powietrza Rozpala biały ogień Płonę Meteor przeszywający niebo Nowych czasów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości