1954krawiec 1954krawiec
134
BLOG

gdzieś w EU - profesjonał i zbawca ... /619

1954krawiec 1954krawiec Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Nie wiem ...
Nie pamiętam ...
Nie miałem świadomości...
Nie przypominam sobie ...
Nie zwróciłem uwagi ...
Nie zapoznałem się ...
Nie potwierdzam ...
Nie rozmawiałem o tym ani nie wiedziałem o tym ...

Na gorąco spisaliśmy główne cytaty z zeznań przed sądem, byłego premiera. A na serio ?  Nie interesował się procedurami. Nic nie widział i nic nie słyszał. Tylko biegał po boisku. A jak mu usłużni podali piłkę to i nawet kopnął. Tadeusz Chyła błysnął kiedyś na opolskim festiwalu balladą o „Cysorzu co ma klawe życie „ ...

Natomiast były premier z naddatkiem przeskoczył „Cysorza“. Zastosowanie wielowariantowo wykorzystywanej w odpowiedziach na pytania sądu partykuły przeczącej dowodzi stanu paniki umysłowej.  Co by nic nie chlapnąć. Jest to prymitywny i tandetny unik, powszechnie stosowany przez osoby mające coś do ukrycia lub nie chcące odpowiadać na zadawane pytania. 

Wykorzystywany z powodzeniem także przez nas w młodości.  W kontekście inwigilacji Rodziciela w rozkoszny żywot podstarzałego nastolatka. I pointa jest następująca: co przystoi gówniarzowi to na ambergoldbank nie licytuje z pozycją byłego nawet premiera, jakiegokolwiek państwa. Z uwzględnieniem Banstustanu, San Escobar oraz archipelagu Ambergoldbank i Madery. Bo i tak cała reszta to tylko Plan Petru i wszechogarniająca LIPA. I tego się trzymajmy ...

1954krawiec
O mnie 1954krawiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka