1Wolny 1Wolny
314
BLOG

Ile kasuje Nowacka za ochronę Lempart i Strajku Kobiet?

1Wolny 1Wolny Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Przychodzi Lempart do Nowackiej i mówi:

- Organizuję nielegalną demonstrację i potrzebuję ochrony.

- To nie jest takie proste. Nie wiem, czy Włodek się zgodzi.

- Tym się nie przejmuj. Byłam wczoraj u niego i zrobiłam mu taki wiatrak, że na pewno się zgodzi. Powiem Ci jeszcze w sekrecie, że z tym seksem to u niego już cie-niu-tko.

- Ania też mi mówiła, że Włodek to już taki bardziej gawędziarz jest. A jak się z nim już dogadałaś (ha, ha, ha), to masz ochronę załatwioną.  Zobaczysz jak przed tą legitymacją rozstępuje się policja.

- Ale nie o to chodzi. Wyciągaj ją dopiero wtedy, gdy im nawrzucam i na nich napluję, a oni mnie opryskają gazem. Jak się dobrze sprawisz, to będzie premia.

- Naprawdę?... A jaka? ...Nie mów!... M-a-r-g-o-t?! ...Super.

Jaka jest premia napisałem, ale jaka jest stawka zasadnicza - zgadnijcie sami.


1Wolny
O mnie 1Wolny

normalny facet

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości