kierownik karuzeli kierownik karuzeli
752
BLOG

Kto ty jesteś? Polak mały

kierownik karuzeli kierownik karuzeli Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 58

-Kto ty jesteś? 

- Wypierdalaj!

- Jaki znak twój?

- Wypierdalaj

- Gdzie ty mieszkasz?

- Wypierdalaj

- W jakim kraju?

- Wypierdalaj

- Czym ta ziemia?

- Wypierdalaj


Pozwoliłem sobie na małą parodie, chociaż nie wiem, czy to jest parodia? W każdym razie wiek XIX w Polsce, wtłoczyłem w wiek XXI w kraju zwanym „ Wypierdalaj” Po zwycięstwie Kaczora- dyktatora, wielu zapowiadało, że już, za chwilę, wyjadą z naszej pięknej ojczyzny, tylko sprzedadzą dom, sprzedadzą samochód, zapakują walizkę, a nawet się rozwiodą, o ile będą mieli z kim się rozwieść? Chociaż zwykle ci, którzy chcą wyjechać to single, a single mają to do siebie, że mają cos z sójki, która wybiera się za Morze Bałtyckie. Ja w każdym razie nigdzie z Polski nie wyjeżdżam, ponieważ jestem Polak Mały. Co prawda, trochę już nieco podstarzały, ale w sercu ciągle maj, a dokładnie październik 2020 roku. Czekam tylko, co będzie dalej? Z moim krajem? Ze mną? Z moją rodziną? Z tymi wszystkimi, których kocham i szanuje? Podobno mają zrobić referendum? Tak chce PSL i część Lewicy. 

Referendum. Wielkie Referendum W Sprawie Życia.  

I w tym referendum Polacy zdecydują, jakie dzieci zabić, a jakie dzieci zostawić przy życiu? Pani Lempart chce zabijać prawie każdego małego a raczej małą z Zespołem Turnera, ponieważ sama jest wielka, zwalista, i pewnie nic jej nie dolega, poza złym trawieniem i nadwaga. Być może wyjdzie w tym referendum, że ludzi z nadwagą także należy wyeliminować. Mam jednak nadzieje, że tak źle nie będzie. I tak zwanych tłuściochów pozostawią przy życiu.  

Chociaż przyznaje, jeżeli ktoś waży ponad 120 kg, to powinien się zastanowić nad własna eutanazją. Nie wiem, czy zwrot „ własna eutanazja” jest poprawny, czy to nie takie – masło maślane, ale w tej materii jestem jeszcze mało obcykany, ale czytam już książki dotyczące eutanazji, dokształcam się, sprawdzam także koszty, i wszelkie argumenty za i przeciw.  

Ciekawe, co zrobią z ludzmi, którzy przekroczyli 65- tke? Nie ma żadnej pewności, czy nie zrobią referendum z pytaniem dotyczącym prawa do życia, tej właśnie grupy wiekowej. To pytanie dziś wydaje się bezsensowne, ale proszę pomyśleć, jeżeli uważa się, że kobieta, ma prawo decydować o życiu płodu/ dziecka, to dlaczego, rodzina albo też państwo, nie ma mieć prawa decydować, co zrobić ze staruszkami? Co prawda powiada się – wesołe jest życie staruszka, ale tak jest tylko w kabarecie, ale już nie w Zakładzie Świadczeń Emerytalnych.    

Prawda może być taka. Przekroczyłeś 65 - tkę, to kurierem otrzymujesz bilet do Sanatorium Zachodzącego Słońca. Turnus trwa dwa tygodnie.Otrzymujesz darmowe kalesonki. Duża ilość dobrego jedzenia i picia. Pielęgniarki gotowe są na każdy zabieg, a po dwóch tygodniach wiozą cię do łaźni z gazem zwanym - rozweselającym. 

Trochę się przeraziłem tą wizją, dlatego muszę sobie coś poczytać. Coś wesołego. Od miesiąca czytam Forresta Gumpa. A w zasadzie czytam tylko jedno zdanie. To jest pierwsze zdanie powieści, ale przyznam zachwycony jestem jego urodą. Wsłuchuje się w nie. Smakuje. To zdanie brzmi - Jestem idiotą od urodzenia.  

Boże. A może ja także jestem idiotą? Bo kto dziś pyta, kim jest Polak mały? Kto pyta o znak? O to gdzie mieszka Polak mały? Kto pyta, w jakim kraju mieszka Polak? I jeszcze to pytanie o ziemie? Jaką ziemie...  

Dziś pyta się o adres. Kraj zamieszkania. NIP. PIN. KOD PIN. A gdy ktoś nie wie, to kieruje się go do Sanatorium Zachodzącego Słońca.   


Link do mojego bloga Mój Blog

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo