Infidel. Infidel.
134
BLOG

Redaktor Jerzy Jachowicz - od Gazety do Dziennika w świetle akcj

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 0

Dziś w TVN24 wystąpił redaktor Jerzy Jachowicz i kiedy mówił  przypomniała mi się sytuacja sprzed wielu lat. 

O redaktorze pierwszy raz usłyszałem i przeczytałem w Gazecie Wyborczej, tej sprzed pierwszych wyborów do kontraktowego sejmu, kiedy pisał o kolejnych milicjantach, którzy opuszczali stronę Dartha Vadera Jaruzelskiego i przechodzili na stronę Luke'a Skywalkera Michnika.

Następnie zapamiętało mi się tragiczne wydarzenie w życiu pana redaktora Jachowicza, które znam z relacji w Gazecie Wyborczej.

Doszło do pożaru w chyba pruszkowskim czy piaseczyńskim mieszkaniu.

Gazeta Wyborcza informowała, ale nie podała że do pożaru doszło w dniu imienin redaktora. Informowano, że byli znajomi, rozmawiano, dyskutowano, pito herbatę i kawę do rannych godzin.

Współczuję redaktorowi Jachowiczowi tego co się wtedy wydarzyło.

Chciałbym dowiedzieć się jak to wyglądało i co się wtedy naprawdę wydarzyło.

Czy była to zaplanowana czy spontaniczna akcja SB?

To mi się skojarzyło z tą akcją CBA, jestem ciekaw jak się Pan Jachowicz zapatruje na te dwie akcje.

May the force be with you, Dżerzi Dżakołycz

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka