Arek Balwierz Arek Balwierz
109
BLOG

Do Grzegorza Napieralskiego

Arek Balwierz Arek Balwierz Polityka Obserwuj notkę 0

Szanowny Panie Przewodniczący, Ponieważ jestem zażartym przeciwnikiem lewicy (a szczególnie w postPZPRowskim stylu) o poparcie przez Pana kandydata PiS zabiegać nie mam zamiaru.  Chciałem się tylko zapytać czy z czystym sumieniem może Pan poprzeć kogoś, o kim Pana kolega partyjny mówi - sęp żerujący na okropnej tragedii? Czy Pan chciałby mieć taką plastelinę jak marszałek Komorowski jako prezydenta Polski? Czy Pana zdaniem p.o. prezydenta jest na tyle godny zaufania, że przekazałby Pan mu część odpowiedzialności za państwo? W chwili obecnej jest Pan moim przeciwnikiem w kwestiach światopoglądowych. Mam nadzieję, że postąpi tak jak Panu dyktuje racja stanu a nie cyniczna kalkulacja zysków i strat.
Z wyrazami szacunku,
Arkadiusz Balwierz

Mam psa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka