Athrian Athrian
297
BLOG

Dziwny świat ogłoszeń ... 3.

Athrian Athrian Gospodarka Obserwuj notkę 0

 Dziś kolejna dawka ogłoszeń, po których przeczytaniu człowiek aż rwie się do pracy.

WITAM

ZATRUDNIE DWIE DZIEWCZYNY DO MOBILNEJ SPRZEDAŻY KANAPEK NA TERENIE WROCŁAW-KRZYKI. ZGŁOSZENIA Z CV  NA  mailto:marimba12@wp.pl

http://wroclaw.gumtree.pl/c-Praca-bar-restauracja-gastronomia-DAM-PRAC-W0QQAdIdZ259983516

<--- Po pierwsze. WTF is "mobilna sprzedaż kanapek ?". Po kolejne znajoma mi powiedziała, iż jest to podobno ogłoszenie jakiegoś zboczeńca. Pewności nie mam, nie aplikowałem.

 

ALE WY JUZ WYMYSLACIE Z Tym sprzataniem...

a to ze koszulce uprasujecie a to ze umyjecie kafelki w klozecie a to ze zmyjecie brud ze sciany a to ze dywan bedzie komus uprany... co wy wymyslacie z tym sprzataniem..myslicie ze ktos wezmie kogos tak z ulicy za ładne oczy i checi do pracy....... heh polska dziwny krajj...desperacja sie panoszy widze ..smutne to.....

http://wroclaw.gumtree.pl/c-Praca-sprzatanie-pomoc-domowa-ALE-WY-JUZ-WYMYSLACIE-Z-Tym-sprzataniem-W0QQAdIdZ260079945 <--- Kolejne ogłoszenie w stylu "nieuczciwi pracodawcy oraz /wy to jesteście walnięci/".

I na koniec coś z mistrzów

Ogłoszenie

Przy okazji ... ja może nie mam 50 lat i dużego doświadczenia z legalną pracą, ale dołączam się do oferty tego Pana, bo mam podobne doświadczenia. Nie potrzebuję mieć opłacanych żadnych składek ZUS czy coś, bo nie wierzę w nasz system emerytalny, a doświadczenia przy szukaniu pracy pozbawiły mnie wszelkich zahamowań. Jestem bardzo otwartym człowiekiem i szybko się uczę, ale nie mam mnóstwa certyfikatów i miliona uprawnień na to i tamto, więc tak zgaduję, że łatwiej mi będzie zostać alfonsem lub płatnym mordercą (do tego nie trzeba o ile mi wiadomo aktualnej książeczki sanepidu za 150 zł i oświadczenia o niekaralności za 50 zł) niż np. barmanem.

Athrian
O mnie Athrian

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka