AE911truth.org AE911truth.org
388
BLOG

Katastrofa smoleńska - zagadkowa antena przy BSKP

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Notkę dedykuję JF, który upierał się, że to antena. Ja dałem się nabrać, że to deszczomierz, bo stoi obok "stanowiska pomiarowego meteo". Mimo czujności i świadomości profesjonalizmu rosyjskiego maskowania, dałem ciała. Co się odwlecze, to nie uciecze.

Pokazuję poniżej zdjęcie z ćwiczeń pewnego rodzaju wojsk. Jak zwykle talon dla tego, kto powie jakie to wojska.


imageimage


Podobne, prawda ? Co też ci dzielni żołnierze ćwiczyli ? Pomysły !

Jak już ta antena jest podejrzana, to i te dziury w "domku dla ptaków", też jakieś takie..podejrzane. Jakiś kabel tam wchodzi ?


I takie antenki też stawiają:


image


W poniższym filmiku widać systemy, które wskazywałem kilka lat temu. Widać kadry, które pokazałem w notce. Na koniec oficer mówi, że są w stanie przejąć/zagłuszyć komunikację samolotu z ziemią. Czy tylko z ziemią ? Oczywiście, że nie. Oszukanie GPS, jest można powiedzieć -  "dziecinnie łatwe".




Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka