Ajgor Ajgor
830
BLOG

Teczka Marka Niedźwieckiego i dowcip o bacy

Ajgor Ajgor Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 46

Sprawa rzekomego donosicielstwa marka Niedźwieckiego nie pojawia się w przestrzeni medialnej po raz pierwszy. Pisowscy propagandyści napisali o mnóstwo komentarzy, a mnie zastanawia jedno. Dlaczego nie zrobili żadnej wrzutki z tych „donosów”, w końcu to zamknęłoby sprawę definitywnie, tak jak w sprawie Wałęsy.

Poszperałem trochę w necie i znalazłem tylko informację, że Marek Niedźwiecki był zarejestrowany jako kontakt operacyjny pseudonim Bera, ale to żaden dowód, ponieważ Zyta Gilowska została zarejestrowana przez SB jak TW Beata i jak się okazało żadnym tajnym współpracownikiem nie była. Zresztą Zyta Gilowska to nie jedyny taki przypadek, z głośnych nazwisk jest jeszcze Izabela Niezabitowska, a przecież są jeszcze inne osoby .

Podobno teczka Marka Niedźwieckiego została zniszczona, tak wyczytałem z komentarza Janusza Kowalskiego wiceministra Aktywów Państwowych, ale czy winę za to ponosi Niedźwiecki?

Uczciwy człowiek, gdy nie ma dowodów wstrzymuje się od oskarżeń, oczywiście uczciwy pisowiec to oksymoron, więc nie dziwią mnie te pomyje wylewane na Marka Niedźwieckiego, bo to standardowa metoda stosowana przez członków i zwolenników tej Partii, ze prezesem na czele.

Sakiewicz napisał, że Niedźwiecki i współpracownicy MIELI MOŻLIWOŚĆ uznaniowej oceny zaliczania głosów, a mnie się przypomniał kawal o bacy sprzęcie do bimbru i sprzęcie do gwałtu.


Aktualizacja 8.30

Na blogu Galopującego Majora wyczytałem właśnie

"Jarosław Kaczyński w kawalkadzie aut na cmentarzu pojechał odwiedzić nikogo innego a sam kontakt operacyjny SB.

Tym kontaktem operacyjnym była Maria Kaczyńska (nr rej. 22626) zarejestrowana od 26 lutego 1977 do 11 lipca 1978. Czy współpracowała? Nie wiem, nie zachowało się nic więcej w teczkach SB. Ale nie zachowało się też nic w kwestii kontaktu operacyjnego Marka Niedźwieckiego, co nikomu na prawicy nie przeszkadza wyzwać go od kapusiów."

Ajgor
O mnie Ajgor

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura