Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
187
BLOG

Być człowiekiem, być kobietą

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Kultura Obserwuj notkę 5

Dedykowane Prezydentowi Andrzejowi Dudzie w trudnych czasach 

Walki o tożsamość tak Narodu jak i osobistą ludzi w Polsce i na Świecie.

Być kobietą i mężczyzną.

Ojciec, Matka i Córka.


Understand the things I say

Don’t turn away from me

Cause I spent half my life out there

You wouldn’t disagree

D’you see me, d’you see

Do you like me, do you like me standing there

D’you notice, d’you know

Do you see me, do you see me

Does anyone care

Unhappiness, where’s when I was young

And we didn’t give a damn

’cause we were raised

To see life as a fun and take it if we can

My mother, my mother she hold me

Did she hold me, when I was out there

My father, my father, he liked me

Oh he liked me, does anyone care

Understand what I’ve become

It wasn’t my design

And people everywhere think

Something better than I am

But I miss you, I miss

’cause I liked it, 'cause I liked it

When I was out there

D’you know this, d’you know

You did not find me, you did not find

Does anyone care

Unhappiness where's when I was young

And we didn’t give a damn

’cause we were raised

To see life as fun and take it if we can

My mother, my mother she hold me

Did she hold me, when I was out there

My father, my father, he liked me

Oh he liked me, does anyone care

Does anyone care x7

https://en.wikipedia.org/wiki/Dolores_O%27Riordan

image

image

1 lipca 2011 r. Koncert zatytułowany „TU Warszawa” / „Here, Warsaw” był głównym wydarzeniem inauguracji polskiej prezydencji w Radzie UE . O'Riordan wykonała „ Zombie ” i „I Lied” (angielska wersja polskiej piosenki „Skłamałam”) z orkiestrą Sinfonia Varsovia w Warszawie . [160] [161]


TheCranberriesTV

2,22 mln subskrypcji

Celebrating ONE BILLION VIEWS!! Remastered in HD!! (up to 4K)

THANK YOU TO ALL THE FANS FOR MAKING THIS HAPPEN!!

Music video by The Cranberries performing Zombie. (C) 1994 The Island Def Jam Music Group

Zombie

The Cranberries

Another head hangs lowly

Child is slowly taken

And the violence, caused such silence

Who are we mistaken?

But you see, it's not me

It's not my family

In your head, in your head, they are fighting

With their tanks, and their bombs

And their bombs, and their guns

In your head, in your head they are crying

In your head, in your head

Zombie, zombie, zombie-ie-ie

What's in your head, in your head

Zombie, zombie, zombie-ie-ie, oh

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Another mother's breaking

Heart is taking over

When the violence causes silence

We must be mistaken

It's the same old theme

Since nineteen-sixteen

In your head, in your head,…

Zambi

Żurawina

Druga głowa wisi nisko

Dziecko jest powoli zabrane

A przemoc spowodowała takie milczenie

Kogo myliśmy?

Ale widzisz, to nie ja

To nie jest moja rodzina

W twojej głowie, w twojej głowie, oni walczą

ze swoimi czołgami i ich bombami

I ich bombami i ich pistoletami

W twojej głowie, w twojej głowie płaczą

W twojej głowie, w twojej głowie

Zombie, zombie, zombie-ie-ie

Co jest w głowie, w twojej głowie

Zombie, zombie, zombie-ie-ie, oh

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Du, du, du, du

Łamanie innej matki

Serce przejmuje kontrolę

Gdy przemoc powoduje ciszę

Musimy się mylić

To ten sam stary motyw

Od dziewiętnastego szesnastego roku

W twojej głowie, w twojej głowie …

Źródło: LyricFind

Source: LyricFind

http://archiwum.thenews.pl/1/10/Artykul/344530

Prezydent Polski składa hołd piosenkarce Cranberries

16.01.2018 11:19

Prezydent Polski Andrzej Duda złożył hołd Dolores O'Riordan, wokalistce grupy rockowej The Cranberries, która zmarła nagle w poniedziałek w wieku 46 lat.


Zdjęcie: Fotocitizen / pixabay.com / CC0 Creative Commons

Duda napisał na Twitterze: „Dolores O'Riordan zmarła. Żałowała The Cranberries, ale pozostawiła nam wiele pięknej muzyki. Jesteśmy we łzach. Dziękuję Ci. Requiescat in Pace. ”

https://en.wikipedia.org/wiki/Bipolar_disorder

Choroby psychiczne zmora naszych czasów gorsza jak COVID-19.

Jak wygląda leczenie psychiatryczne w Polsce?

Członkowie rodziny byli zdruzgotani, słysząc wieści o śmierci O'Riordana i poprosili o prywatność.

The Cranberries, założona w Limerick w Irlandii w 1989 roku, sprzedała ponad 40 milionów płyt.

(mk / pk)


The Cranberries - Promises 1999 "Paris" Live Video

https://www.youtube.com/watch?v=Nv89TpYri6I&feature=emb_rel_pause

Dolores O'Riordan & Sinfonia Varsovia - "Zombie" (orch. & cond. Adam Sztaba)

WARSZAWA 1 lipca 2011 roku

Adam Sztaba


Music & lyrics: Dolores O'Riordan

Orchestration: Adam Sztaba

1.07.2011, Warsaw - The Beginning of Poland's EU Presidency

Performers: Łukasz Sztaba, Bartek Jakubiec, Wiktor Tatarek, Patryk Stachura, Michał Dąbrówka, Sławomir Berny, Ewelina Kordy, Irena Kijewska, Adam Krylik and Sinfonia Varsovia

Conductor: Adam Sztaba

Dolores O'Riordan - "Tu Warszawa" TVP HD


Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura