AlexanderG AlexanderG
658
BLOG

Obalam teorię Darwina, to małpa pochodzi od człowieka.

AlexanderG AlexanderG Amber Gold Obserwuj temat Obserwuj notkę 27


    Do tej „mojej” śmiałej teorii doszedłem jak przeczytałem informację, że pracownik Amber Gold (doctor ekonomi, podobno) odpowiadający za szkolenie pracowników firmy nie wiedział, że pracuje w piramidzie finansowej służącej do dymania człowieków, też.

Doctor ów wykłada (nie wiem co) podobno w Wyższej Szkole Bankowej, strach pomyśleć co się dzieje w Zwykłej Szkole Bankowej nie wspominając już Niższej Szkole Bankowej.

    Ciekawe czy umią policzyć pięć od sta, bo liczyć to trzeba umić.

Byłem też w zoo i żadna małpa nie zainwestowała w Amber Gold, chyba mówiły szczerze.


Pewne słowa zostały użyte z premedytacją.


AlexanderG
O mnie AlexanderG

Niepokorny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka