Amstern Amstern
384
BLOG

W niemieckim kościele katolickim idzie Nowe

Amstern Amstern Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Jest konkretny projekt. Ofiary pedofilii ze strony ksiezy dostana odszkodowania w wysokosci 50 tysiecy euro. Po równo, a za to wszyscy, nawet przypadki kodeksowo przedawnione.
Byc moze nowy prymas, biskup Limburga, jest bardziej dynamiczny niz kardynal Marx.

Diecezja Essen jako pierwsza oglasza, ze zajmie sie sledztwami wobec ksiezy-pedofilow i postara sie ujawnic i popracowac nad sprawcami. W 6 lat po ogloszeniu pierwszych raportow, po 6 latach czekania az sprawcy zejda z tego swiata, znalazl sie pierwszy odwazny biskup.

"Mój" biskup pomocniczy, ktory stanie przed sadem w Aachen, bo przykleilo mu sie 128 tysiecy euro pewnej staruszki z demecja, bedzie mial i druga sprawe sadowa w Kerpen. Razem 143 tysiecy euro. 

Z 8 spotkan pierwszej wiosennej kolejki klasy B odbyly sie tylko dwa: moja czerwona latarnia bohatersko przegrala tylko 1:0 u lidera tabeli. W okregowej mecze jutrzejsze sa juz odwolane. W damskiej A-klasie mecze odwolane, z 11 zespolow 3 wycofaly sie calkiem z rozgrywek. Koniec lokalnego futbolu.
Jedyny sluszny polski klub pilkarski - Polonia Warszawa - ma nowego wlasciciela. Jakis Francuz. Zobaczymy, poki co III liga i przedostatnie miejsce. Trzymam kciuki.

W Polsce juz tez koronawirus, a minister Szumowski spokojnie zasuwa na pianinie - bardzo lubi Chopina:


(684)  1650561

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo