Amstern Amstern
1643
BLOG

No i pękł pierwszy milion

Amstern Amstern Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 70

Oficjalnie.
Bo nieoficjalnie malo kto wierzy Chinczykom, ze u nich stanelo na 82 tysiacach.

Na czele jak zwykle USA - 25%. W Europie Wlochy 11,5% przed Hiszpania 11% i Niemcami 8,5%.
Ontario wlasnie wyprzedzilo Polske, po okolo 2700.

Nie wiem, jakim cudem doktor Ziobro jest tak optymistyczny i szacuje pandemie na juz tylko jeden rok trwania. Bedzie 10 lat.

Na Salonie24 czytam, ze Bawaria od 61 lat glosuje korespondecyjnie.
Pewnie wiadomosc prosto z Radia Maryja.
Wybory korespondecyjne wprowadzono dla chorych i urlopowiczow. Zasadniczo.
Choc w komisji wyborczej mnie zawsze dziwilo, ze okoliczne domy spokojnej starosci mialy frekwencje 100% i tylko korespondecyjnie. Glosowali nawet ci konajacy. Zalozylbym sie, ze wszystkie glosy szly na jedna partie.

Polskie wybory korespondecyjne przeprowadzi minister Sasin. Ten sam, ktory z Lopinskim organizowal slawetny lot do Smolenska. Obaj ukladali liste pasazerow.

Minister Sasin stan przygotowan do korespondecyjnych wyboru wyjasnie tutaj (tylko dla blogerow ze stalowymi nerwami):


(617)  1658561

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości