Amstern Amstern
549
BLOG

A potem wchodzę JA, cały na biało...

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 138

Od dzisiaj obowiazkowe maseczki. W bialej bardzo mi do twarzy.
Jednoczesnie z rozpoczeciem szkoly dla klas maturalnych i koncowych zapelnily sie autobusy i drogi.
A bylo tak pieknie, zdrowerowo, mogli do maja poczekac.

W dzienniku TV przylot samolotu Mrija. 8,3 milionow maseczek z Chin. W Lipsku na lotnisku odbiera je ze swita minister MON AKK. Kamery, dziennikarze, pani minister, pol tuzina, prominencja. Prominencja oczywiscie bez masek, bez zachowania odstepu. Jaka zenada.

Firma Condor dostanie kolejny parusetmilionowy kredyt na przetrzymanie. UE sie zgodzila. Wspomiano, ze polski LOT stchórzyl, bo sam popadl w tarapaty finansowe. Rzad jest przeciwko upanstwowieniu Lufthany (?).

Zasadniczo nie mam co sie chwalic banami, bo dostaje je na tuziny, ale ten jeden wyszedl mi efektownie. Dostalem bana od profesora Andrzeja Kisielewicza. Dwa dni po zamowieniu jego ksiazki o logice i argumentowaniu. Mam na tym Salonie24 jakiegos szczegolnego pecha do pisowskich profesorow.
Dlaczego efektownie? Niemiecka ksiegarnia internetowa, jedyna ktora miala niby te ksiazke, zawiadomila mnie dzisiaj, ze co prawda podawali 2-4 tygodnie na dostawe, ale okazuje sie, ze ksiazka chwilowo jest niedostepna. Zaoszczedzilem 15 euro.

Lza sie w oku kreci. W czasie korony sprzatam kufry w piwnicach, a tam znajduje z ostatnich 13 lat Salonu24 ksiazki blogerow: Sosenki i Pani Lyzeczki, profesora Sadurskiego, Kazimierza Wóycickiego, Kazimierza Kutza, Jaroslawa Kaczynskiego, profesora Trammera, Coryllusa, Igora Janke, Zbigniewa Ryndaka, Janusza Palikota, etc. Do tego paka ksiazek zakupiona z inspiracji notek z Salonu24, od Grossa poczynajac. Tyle lat, tyle tematow.

Muzyka lekka latwa i przyjemna:


(844)  1664661

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości