Amstern Amstern
128
BLOG

Fizymatenty

Amstern Amstern Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

W NRW wybory komunalne. Najwiekszy land, 14 mln wyborcow.
Mój dobry znajomy nie zostanie burmistrzem mojej wioski. Marysia Belka tez nie.
W drugiej rundzie spotkaja sie czlek z SPD, ktory wygral we wszystkich okregach, z wyjatkiem jednego, w ktorym wygrala wnuczka profesora Belki. Broniacy urzedu nowy kandydat CDU wszedzie drugi.
Moj znajomy wlasnym sumptem wystartowal, udzielal sie w internecie, spotkania tu i owdzie, jeszcze wczoraj biegal po wsi z ulotkami. 7,5 % wystarczylo tylko do pobicia kandydata FDP. Do drugiej tury potrzebowalby 4 razy tyle. Ale przynajmniej znaja go teraz wszyscy  moi sasiedzi. No i tak lepiej, niz niezalezni kandydaci w Aachen, ktorzy polegli ponizej 1%. W Aachen - po nadburmistrzu z CDU - moze nastapic zmiana. Pani Zielona wchodzi do drugiej tury z prawie 40%.

Panienki z liceum niestety przegraly 1:3 z siostrami Wojnarównymi wspartymi kobitka z Afryki. Kobitka z Afryki strzelila wszystkie 3 bramki.
Panowie grali wczoraj, bo derby, a w sobote mozna lepiej opic zwyciestwo. Wielka wojna z sasiednia wsia. Na boisko wpuszczono tylko 300 widzow. Nawet nie pojechalem i nie stanalem w kolejce, bo na ostatnim derby bylo ponad tysiac luda. Derby zakonczylo sie oczywiscie remisem.
Hoffenheim wymeczyl karnymi zwyciestwo pucharowe w Chemnitz i jest runde dalej.
LZS Walce - Fortuna Glogówek 2:2. Tym samym Fortuna spada na 20. miejsce w tabeli.

W US-Open jakies dziwne nazwiska. Alexander Zverev w finale. Azarenka nie dala chwili radosci Lukaszence.
Robert Kubica wczoraj ostatni, dzisiaj przedprzedostatni.

Muzykalistycznosc na wspolczesne czasy - Agata Jarosz i jej austriaccy przyjaciele:


(239)  1698961

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości