Amstern Amstern
464
BLOG

Wielkie Budowy Socjalizmu IV RP - armata ORP "Ślązak"

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 32

Duma polskiej Marynarki Wojennej - fregata ORP "Slazak", dawniej korweta, obecnie patrolowiec - uzbrojona jest w armate OTO Melara 76 mm. Z dalszego uzbrojenia z powodu kosztow zrezygnowano.
Armata jest, ale nie strzela. Konieczna jest naprawa. Producent zyczy sobie 428 tysiecy euro. Marynarka Wojenna rozpisala przetarg na naprawe armaty z warunkiem, ze koszty maja byc nizsze niz ww. kwota. Z przetargu wykluczenie sa bracia ministrow, a takoz instruktorzy narciarscy.

"Wykonawca ma przeprowadzić naprawę prawego ramienia wahliwego oraz skontrolować: wskaźniki zatkania filtra w układzie hydraulicznym, urządzenie nastawcze zapalnika zbliżeniowego, węża elastycznego, obroty bębna ładowarki oraz sprawdzić przyczyny braku wyrównania układu współosiowości."

image
(ORP Ślązak przy nabrzeżu w Gdyni Fot. Marian Kluczyński/MON)

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26346786,orp-slazak-po-niecalym-roku-sluzby-juz-potrzebuje-napraw-koszt.html

Slazaka budowano 18 lat, kosztowal potad 1,2 miliarda zlotych plus.
Zupelnie niepotrzebnie upubliczniono ten przetarg. Niesprawna armata odstrasza rownie dobrze nieswiadomego wroga jak i sprawna armata, a w razie wojny "Slazak" i tak moze tylko uciekac przed pierwsza rakieta.


(250)  1702071

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości