Amstern Amstern
1700
BLOG

Sinokoperkowy lakier do paznokci dla prawdziwego meżczyzny

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 84

Jutubkowo najbardziej popularnym filmem w Polsce jest niemiecki "Upadek" - "Der Untergang" z roku 2004. Swietny filmy, na IMDB ma srednia ocen 8,2 na 10.
Ostatnie sceny z bunkra pojawiaja sie w paruset wersjach na Youtube z podlozonymi najdziwniejszym tekstami i napisami w jezyku polskim. Tematy takie, ze przy tym tragicznym filmie czlowiek eksploduje smiechem.
Jak tutaj - sinokoperkowy lakier do paznokci albo palnik jako antykoncepcja:


Osobiscie mam pewien klopot, bo rozumiem oryginalne dialogi z filmu. Przeszkadzaja mi wiec w czytaniu napisow w jezyku polskim wzglednie nakladaja sie na polskiego lektora. Ale niech tam. Youtuberzy to przyszlosc tego, co bedzie po kinie i telewizji. Zamiast paru koncernow serwujacych to, co wielkim sie podoba (jak WIndows) jest tu masa jutubkowych  mini-producentow pracujacych czesto wespól w zespól (jak Linux). Przynajmniej do czasu.

Jest tez scena w oryginale, bardzo kojarzaca sie a aktualnymi wydarzeniami - "normalny" koniec kazdego dyktatora:


(Przypomnial mi https://www.salon24.pl/u/diaryusz/1121428,wizjonerska-scena)

(My: 477 373  Oni: 185 292)  1771771

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości