Amstern Amstern
672
BLOG

Reparacje wojenne - po jednym kaczylionie dolarów dla kazdego Polaka

Amstern Amstern Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 133

Kiedys bajonskimi sumami byly pierdyliony, dzisiaj sa to kaczyliony.
Polski rzad nie wystapil o reparacje, ale powiedzmy, ze wystapi. I powiedzmy, ze Niemcy, Austria, Rosja i Slowacja wyplaca reparacje Polsce.
Beda dwie ciekawe sprawy.

Pierwsza w Niemczech. Kto bedzie placil te reparacje? Podatnik, czyli kazdy obywatel? JA, Robert Lewandowski, rodzice Anny Fotygi, profesor Krasnodebski, amerykanska finansjera i szejkowie arabscy proporcjonalnie do placonych w Niemczech podatkow? Czy tez rozpatrzy sie u kazdego obywatela Niemiec, ile ma winy na karku i ile do placenia? 

Druga w Polsce. Kto ma otrzymac te pieniadze? PiS czy obywatele? I jezeli obywatele, to wedlug jakiego rozdzielnika? Ile dostanie Bartlomiej Misiewicz, a ile kombatant docent marcowy pracujacy z lopatka i wiaderkiem codziennie przy sypaniu kopca pulkownika Kuklinowskiego?

Inna sprawa jest, kto zmusi Niemcy, Austrie, Rosje i Slowacje do placenia? Moze alianci w tym samym skladzie co i wtedy, czyli USA, Wlk. Brytania i Rosja, a wsrod przystawek byle republiki ZSRR i Francja?
Co na ten temat mysla Rosjanie juz wiadomo. Telewizja Rossija24 przekazuje: "Polska żebrze o pieniądze", bo ich "bardzo potrzebuje".  Wot...

Nie zazdroszcze ministrowi Waszczykowskiemu diecezji...

Germania Lich-Steinstraß wygrala sobotni festynowy mecz w Welldorf-Güsten 4:0! Rezerwa wygrala w piatek w deszczu 5:2 w Jüngersdorf. Jest dobrze i bedzie jeszcze lepiej.


(900)  782 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka