Amstern Amstern
323
BLOG

Zaskakujaca decyzja prezesa Kaczynskiego - Marek Suski premierem!

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 11

image

Ze stenogramow sejmowych wczorajszego posiedzenia Sejmu RP:

Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Dziękuję bardzo.

Bardzo proszę, pan poseł Ryszard Galla… (Gwar

na sali, dzwonek)

Pani poseł Krystyna Pawłowicz…

Bardzo proszę, pan poseł Ryszard Galla.


Poseł Ryszard Galla:

Pani poseł, pani poseł, troszeczkę ciszej, troszeczkę…

(Poseł Krystyna Pawłowicz: Proszę pana, proszę

się nie odzywać i nie wtrącać, jak rozmawiam.)

Ale ja się nie wtrącam…


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Pani poseł…


Poseł Ryszard Galla:

ja tylko proszę panią o spokój.

Panie Marszałku! Szanowni Państwo Posłowie!

Szczególnie posłowie z PiS-u…

(Głos z sali: Z Prawa i Sprawiedliwości. )

z Prawa i Sprawiedliwości, proszę bardzo. Z wielką

troską spoglądamy, ilu naszych obywateli przebywa

za granicą, szczególnie młodych, wykształconych,

wielu takich, którzy także skończyli studia prawnicze.

Z drugiej strony mamy potężny deficyt, jeśli chodzi

o sędziów. I teraz proszę spojrzeć na ten projekt

pana prezydenta Andrzeja Dudy, w którym napisane

jest, że każdy młody sędzia, asesor musi określić się

co do obywatelstwa w momencie, kiedy chciałby pracować

jako sędzia.

(Poseł Krystyna Pawłowicz: No i jak ma być?)

Nie tak, pani poseł. Nie tak.

(Poseł Krystyna Pawłowicz: W imieniu Polski czy

Berlina wyroki?) (Oklaski, gwar na sali, dzwonek)


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Pani poseł…


Poseł Ryszard Galla:

Nie, w imieniu…

Pani poseł, mamy ze sobą rozmawiać, a nie przekrzykiwać

się. To prosiłbym bardzo…


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Przepraszam pana posła…


Poseł Ryszard Galla:

aby pani jednak posłuchała do końca.

(Poseł Krystyna Pawłowicz: To niech pan tu nie

robi wody z mózgu.)


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Panie pośle, przepraszam, pani poseł, zwracam

pani uwagę, że zakłóca pani…


Poseł Ryszard Galla:

No tak, panie marszałku, nie chciałbym…


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Przepraszam. Zwracam pani poseł uwagę, że zakłóca

pani obrady Sejmu.

Bardzo proszę…

(Poseł Krystyna Pawłowicz: Dobrze, bronię honoru

Polski.)

pan poseł Ryszard Galla.


Poseł Ryszard Galla:

I proszę mi wierzyć, ja także bronię honoru Polski,

pani poseł. Jeśli nie, to niech pani to udowodni.

(Oklaski)

(Poseł Krystyna Pawłowicz: Nie.)

Niech pani to udowodni. Ja na razie wstydu Polsce

nie przynoszę, a pani tak. A pani tak. (Gwar na

sali, oklaski )

(Poseł Krystyna Pawłowicz: W przenośni.)

Szanowni państwo, więc ja mam pytanie, ja mam…

(Głosy z sali: Przeproś!)

Kogo mam przeprosić? (Dzwonek) Jeśli mnie się

obraża, to ja mam przepraszać?

(Poseł Sławomir Nitras: Ale to jest chamstwo, pan

nie reaguje w ogóle.)

Panie marszałku, naprawdę prosiłbym, aby pan jednak

interweniował, bo to nie przystoi tutaj, w tej Izbie.

(Poseł Jerzy Meysztowicz: Pani posłanka powinna

stąd wyjść w ogóle.)

(Głos z sali: Wyprowadzić.)

Po raz kolejny.


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Panie pośle, proszę zmierzać do końca.


Poseł Ryszard Galla:

I ostatnie moje pytanie jest skierowane do pani

minister, bo pani w swoim wystąpieniu…

(Głos z sali: Czas.)

Ktoś inny mi ten czas zabrał.

powiedziała, że od 2 lat mamy już sytuację

taką, że w prokuraturze, Służbie Celnej, skarbowej

wymaga się tylko obywatelstwa polskiego. Mam pytanie

na przyszłość: Czy to jest następny krok do

tego, że za chwilę posłowie zasiadający w Sejmie będą

też musieli określić się tylko co do obywatelstwa polskiego?

(Poseł Krystyna Pawłowicz: Tak.)

Bo ja wiem, pani poseł, że nawet w waszym środowisku

jest wielu posłów, którzy mają podwójne

obywatelstwo. Czy oni się tego drugiego zrzekną?

(Poseł Krystyna Pawłowicz: Nie są sędziami.)

Dziękuję bardzo. (Oklaski)


Wicemarszałek Joachim Brudziński:

Bardzo proszę, pani poseł Krystyna Wróblewska.

(Poseł Sławomir Nitras: To jest coś niewiarygodnego.)


http://orka2.sejm.gov.pl/StenoInter8.nsf/0/E520B0FA73F10E4BC12581EF0004A21A/%24File/53_a_ksiazka.pdf
Wot...


(844)  821 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości