Amstern Amstern
299
BLOG

13. grudnia roku pamietnego czyli strzelanie we wlasne kolano

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 36

[i] Niech ofiary stanu wojennego spoczywaja w pokoju. [i]

Wiecej nie trzeba. 
Tym bardziej, ze jak Kaczynski, tamtej niedzieli spalem dlugo i dopiero po poludniu dowiedzialem sie, ze cos nie gra.

Ja mam dzisiaj mój 13., jakby piatek 13. 
Microsoft od paru dni marudzil o wielkim apdejcie. No to zastartowalem wczoraj wieczorem. Po 3 godzinach bylo niecale 50%. Zostawilem na noc. Nie wiem, kiedy bylo gotowe.
Ten poprawiony Windows 10 chodzi wolniej, musi wiekszy gigabajtowo.  Przez pare godzin mialem dwa bluskriny, raz na godzine pada najnowsza Opera. Ale niewazne.

Czytam gazete i sie dziwie, co te Amerykanie tak pyszcza na te 1,5 miliona zlotych kary dla TVN? Od kiedy Ameryke interesuje demokracja w innych krajach?
I znalazlem: TVN24 jest amerykanska firma, nalezy do Scripps Networks Interactive. A Amerykanie nie lubia tracic pieniedzy, w dodatku za jakies idiotyczne bzdety.
PiS strzelil sobie wyjatkowo celnie w kolano. Jak swego czasu Orban lutujacy amerykanskie firmy na Wegrzech.


(828)  824 000
Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości