Amstern Amstern
438
BLOG

Karwiany (salonowy filtr nie zezwala na "u" po rozpoczynajacym "k")

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 67

Wkarwilem sie.
Niecale 300 kilometry z Gogolina do Zgorzelca jechalem 5 godzin. A cala trase - 1000 kilometry - zamiast normalne 12 godzin z przerwami, jechalem 14,5 godzin bez przerw. O dziwo, nie musialem nigdy stac na amen, tylko caly czas "pojezdzalem".

Karwiany. 
A4 zbudowano tak, zeby omijala Wroclaw. Jade na Punkt Poboru Oplat i caly czas slysze w radio, zeby z powodu "malego" korka na PPO zjechac wczesniej i jechac przez miasto. Przez miasto bedzie szybciej. Nie znam miasta, nie uzywam elektroniki, kiedy dojechalem do PPO korek osiagnal 10 kilometry. Ponad godzine sprzeglo-gaz-hamulec, zeby jakas firma mogla ode mnie pobrac 10 zlotych. Parciane 10 zlotych...

Owszem, jest to model amerykanski znany z filmu "Ojciec chrzestny". Na takich bramkach urzadzono zasadzke na Sonny Corleone. Ale to bylo pol wieku temu. Wiec dlaczego w roku 2019 takie zasadzki na mnie?!

Te Karwiany to w ogole idiotyczny pomysl. Zamiast PBO urzadzac wylacznie na zjazdach z autostrady, kto opuszcza autostrade, ten niech sobie stoi w korku miedzy zytem a kartoflami, a tranzyt dyma prosto bez zatrzymywania. To nie, w jednym miejscu tamuje sie caly ruch kompletnie, a z tuzina bramek obsadzona jest polowa. Nie winiety jak w Austrii, nie karta kredytowa jak we Francji, ale goscie w budce, ktorzy najpierw biora bilet, patrza w komputer, mowia ile, biora banknocik, wydaja reszte i pokwitowanie i jazda dalej.
A wystarczylaby dla gosci zagranicznych skarbonka, bo gosc zagraniczny nie oszukuje jak te ofiary PRLu.

W radio caly czas slyszalem, ze najwiekszym potworem w Polsce po wojnie jest niejaki doktor Adam Bodnar. Obronca mordercow malych dziewczynek, zly ojciec, angazujacy sie skrajnie politycznie.

Dziadkowi Jaroslawowi Kaczynskiemu na 70-te urodziny pucio, pucio.


(570)  1507051

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości